Benziene slang van zelfde rol als vacuüm slang?

GW1

Well-Known Member
Benzine slang van zelfde rol als vacuüm slang? Dus kan je ze zonder probleem met elkaar verwisselen "bij wijze van" ?
 
Advertisement - register to remove this

Zag in online winkel nergens apart vacuüm slang. Benzine of Olie/Benzine slang.
En "bijna nooit"?, als je me kan zeggen welke specifiek wel, dan ben ik klaar lijkt me (daarmee).

(nog maar zien of 'k verder bezig ga ermee, maar oké).
 
Last edited:
..Je kan benzineslang ook als Vacuum slang gebruiken , maar niet anders om , omdat sommige rubber slangen NIET benzine bestendig zijn.
 
Belangrijkste lijkt mij dat de slangen GOED op de aansluitingen passen. Bij mijn beta ark (minarelli) bijvoorbeeld heeft de benzineslang al een grotere binnen/buiten diameter(dikker) dan de vacuümslang. Benzine slang op vacuüm of andersom het past niet lekker+kans op lekkage.
 
Belangrijkste lijkt mij dat de slangen GOED op de aansluitingen passen. Bij mijn beta ark (minarelli) bijvoorbeeld heeft de benzineslang al een grotere binnen/buiten diameter(dikker) dan de vacuümslang. Benzine slang op vacuüm of andersom het past niet lekker+kans op lekkage.

Benzineslangen zijn verkrijgbaar in diverse Diameters.
 
Bij auto boer gehaald. Eerder eens benzine slang, die was niet vacuüm. Maar vacuüm slang daar ook gewoon te verkrijgen. Niet zeker of zo nou steekt, of benziene niet als vacuüm kan, maar nu dan 99+ % uitgesloten ,dat daar aan ligt.
 
Last edited:
Back
Top