Ben sneller met standaard uitlaat :(

Speedfightboy89

Well-Known Member
hey ik heb een speedfight 1 ac.. ik kocht deze standaard ... heb toen eerst prop uit uitlat laten halen en varioplaat eruit waardoor ik ongeveer 72 op de teller ging. ben toen van standaard 8,5 gram rollen naar 6,9 gegaan ( had toen sproeier 72 )
na een tijdje heb ik er een technigas next onder gegooid. ik ging rijden en merkte dat ik stuk sneller optrok maar zodra ik bij de 65 was op teller ging die in 1 x inhouden en trug naar de 60... en dan weer 65 en weer terug enz...
later is sproeier kapot gegaan en heb toen een 82 erin gedaan, maar merk helemaal niets ..blijft nog stteds 60 65 rijden en je hoort m egt zwaar stotteren :(
Wat is dit en hoe kan ik dit oplossen zonde me ouwe uitlaat dr weer onder te gooien? ALVAST BEDANKT DAN :)
 
Advertisement - register to remove this

Speedfightboy89 said:
ja ke dan...zal fftjes kijken ... vriend van me ging ook met sf met zelfde setup 80 85 dus moet mij ook lukken lijkt mij :(

zelfde setup wil niks zegge, want zelfs als je alles precies utzelfde doet zulle ze beide verschillend rijden
 
Speedfightboy89 said:
hey ik heb een speedfight 1 ac.. ik kocht deze standaard ... heb toen eerst prop uit uitlat laten halen en varioplaat eruit waardoor ik ongeveer 72 op de teller ging. ben toen van standaard 8,5 gram rollen naar 6,9 gegaan ( had toen sproeier 72 )
na een tijdje heb ik er een technigas next onder gegooid. ik ging rijden en merkte dat ik stuk sneller optrok maar zodra ik bij de 65 was op teller ging die in 1 x inhouden en trug naar de 60... en dan weer 65 en weer terug enz...
later is sproeier kapot gegaan en heb toen een 82 erin gedaan, maar merk helemaal niets ..blijft nog stteds 60 65 rijden en je hoort m egt zwaar stotteren :(
Wat is dit en hoe kan ik dit oplossen zonde me ouwe uitlaat dr weer onder te gooien? ALVAST BEDANKT DAN :)


hoe wil je een sproeierkapot maken ??
maar waarschijnlijk moet je gewoon je scooter goed afstellen op de uitlaat, weet je zeker dat er nergens een prop in zit ?? als het al een oude uitlaat is kan het zijn daat hij dicht zit met zooi en dan loopt hij ook slecht..
 
mja , een speedfight loopt gewoon het beste met een std uitlaat , daarmee moet een AC zo'n 80/85 gaan en een Lc zelfs 90/95 , met tecnigas moet je ongeveer 80/85 gaan , mja , dat zit m gewoon in de afstelling

overigens als ik een std speedfight heb zit daar een 54 sproeier in , nieuwe types 52 , deze laat ik er in zitten zelfs met een "snelle" uitlaat , hoderden sf's zo gedaan ,geen problemen

gewoon ff goed afstellen


std rollen zijn 9 gram btw , deze zet ik er bij std pijp zelfs zwaarder in als ik m sneller maak
 
nah ik reed zo opeens valt me scoot uit en benzine lekken... ik kijk de volgende dag en had gehoord dat t me sproeier kon zijn...dus ik zet er nieuwe sproeier in en hijn doet t gwn weer...
er wordt gezegd dat er nog begrenzers in de technigas zitten; in de demper en waar de uitlaat op de cilinder gaat maar zie ze allebei niet :(
anders gooi ik er wel een gianelli silencer onder ofzo:D
>>>WEET IEMAND DUS NOG WAAR BEGRENZERS IN TECHNIGAS ZITTEN<<<
weer alvast bedankt:)
 
Back
Top