Begrenzing zip 4t c25

Ik heb net een onbegrensde cdi unit plus afstandsbediening aangesloten alleen hij rijdt niet harder dan 30 km per uur heeft iemand tips ?de Vario ring zat er niet in dus die is al onbegrensd De cdi unit is van mezoly zijn er toevallig nog meer begrenzingen in deze zip te vinden ?
 
Advertisement - register to remove this

Heb je hem ingeregeld?
Werkt de afstandsbediening?

Waarom een snor aanschaffen terwijl je sneller wilt dan 25 kmpu?
Bel de retailer.
Koop een brom.
Ja hoor maar op de stelschroef reageert hij niet , je zou meer en minder toeren moeten maken afhankelijk van welke kant je op draait maar geen reactie de afstandsbediening werk ook als ik op het indicatie lampje af moet gaan .. het is niet mijn eigen scooter maar van iemand anders die er niet het geld voor heeft maar wel graag wat anders wilde proberen om het iets sneller te krijgen ik zelf heb een 2t type 3
Post automatically merged:

neem aan dat dit een snor is?
Ja dat klopt , het hoeft geen race scooter te worden , alleen iets sneller is geen overbodige luxe
 
Als de cdi niet op de stelschroef reageert kunnen we je niet verder helpen, neem contact op met de retailer want deze heeft een ondeugdelijk product geleverd of jullie hebben iets verkeerds gedaan waardoor de schakelbare cdi reeds defect is gegaan.

Verder, als je de scooter iets sneller wilt laten lopen waarom zet je er dan een scakelbare cdi met begrenzer op?
Dit doe je normaal gesproken alleen maar als de scooter sneller loopt dan 34 kmpu.

Nogmaals wil je sneller, koop dan geen snor maar een brom.
 
Back
Top