RobinSpan New Member Monday at 23:02 #1 Hallo, ik heb een type 1 blok gekocht maar ik zie dat het spruitstuk maar een heel klein gaatje heeft naar het membraan, is dit een begrenzing of hoort dit zo? mvg Robin
Hallo, ik heb een type 1 blok gekocht maar ik zie dat het spruitstuk maar een heel klein gaatje heeft naar het membraan, is dit een begrenzing of hoort dit zo? mvg Robin
Brute-Force Black Bullet. 2.0 Monday at 23:16 #2 Kan zijn dat je tegen een tussenplaat aankijkt, plaatje tussen Membraan en spruitstuk . Membraan begrenzer , daar zit een klein gaatje in .
Kan zijn dat je tegen een tussenplaat aankijkt, plaatje tussen Membraan en spruitstuk . Membraan begrenzer , daar zit een klein gaatje in .
RobinSpan New Member Monday at 23:17 #3 Brute-Force said: Kan zijn dat je tegen een tussenplaat aankijkt, plaatje tussen Membraan en spruitstuk . Membraan begrenzer , daar zit een klein gaatje in . Click to expand... het is niet echt een plaat, het gaat er ook niet uit ofzo, is 1 stuk rubber
Brute-Force said: Kan zijn dat je tegen een tussenplaat aankijkt, plaatje tussen Membraan en spruitstuk . Membraan begrenzer , daar zit een klein gaatje in . Click to expand... het is niet echt een plaat, het gaat er ook niet uit ofzo, is 1 stuk rubber
Brute-Force Black Bullet. 2.0 Monday at 23:26 #4 Ik zou dan Spruitstuk vervangen , voor een Bijv: 17,5 mm . Opgelost.