This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Begrenzer mogelijk met binnerotor

Status
Not open for further replies.

stoffel115

Well-Known Member
Ik heb op mijn dna een polini evo 70cc en een c16 en nog meer opvoer spullen.
Nu kan ik een binnerotor kopen maar je kan daar als het goed is geen begrenzer opzetten (het is overgens een PVL analoog binnerotor).
Zijn er nog andere begrenzers mogelijk want ik vind het niet zo fijn om zonder begrenzer rond te rijden.
 
Begrenzer? Hoe denk je dat de powerband van een Evo70 + C16 eruit ziet :|

Die Evo-cilinder heeft een zodanig klein toerenbereik waar hij fatsoenlijk presteert, dat een toerenbegrenzer een soort aan-uit effect heeft... Bij standje 3 [noem maar wat] doet hij helemaal nix, terwijl bij standje 4 het ding weer echt vlamt...

Een begrenzer is leuk voor een scooter met een relatief laagtoerige setup...
 
plies gooi dit dicht :|
Dit slaat echt helemaal nergens op. Mede door de redenen die Bart geeft.

Als je hard wil rijden moet je ook maar de risicoos voor lief nemen :|
 
wel opvoeren maar toch mierenneuken voor een begrenser. gelukkig lijkt een C16 wel op orginele uitlaat.

bart en john hebben gewoon gelijk....ga dan lekker 45 rijden
begrenser op 70 cc heeft gewoon geen nut
 
het gata niet om het 70cc maar dat ie een binnendraaier in combi wil doen met een begrenzer. Dan ben je in de ogen van mij als amsterdammer zijnde een 'Mongool' hou dan lekker je standaard ontsteking
 
Originally posted by JohnB
plies gooi dit dicht :|
Dit slaat echt helemaal nergens op. Mede door de redenen die Bart geeft.

Als je hard wil rijden moet je ook maar de risicoos voor lief nemen :|

en waar slaat dit nu op?
Niet iedereen gebruikt z'n scooter enkel om op circuits te laten rijden.
En je moet niet juist 45 rijden.
neem nu 60 ... komt geloofwaardig over als ze je lawaai horen maken, en kost toch een stuk minder dan 100 ofzo.

En een begrenzer kopen die werkt in "5 stappen" ofzo doe je ook best niet hé.
kan je evengoed een stok tussen je wielen steken.
Gewoon wat prutsen met condensatortjes zodat je die hoge top niet meer haalt. Waarom zou dit dan niet meer gaan met binnenrotor?
 
Originally posted by BeNe
Gewoon wat prutsen met condensatortjes zodat je die hoge top niet meer haalt. Waarom zou dit dan niet meer gaan met binnenrotor?
Omdat een binnenrotor volgens een ander principe zijn moment van ontsteken bepaalt.


Gooi hier aub een slotje op.
 
Originally posted by DNAMAN
Dus het is niet mogelijk om iets met condensators te doen?

Niet iedereen woont namelijk in een boeren dorp.



Ach wat nutteloos topic :|


Heb je het nu nog steeds niet door dat je niet alles kunt hebben in het leven; bij snelrijden zijn er risico's aan verbonden of je nu op de buiten of in stad woont....

Als je dit er niet wil bij nemem ga je maar lekker begrensd rond rijden dan ben je verlost....
 
Status
Not open for further replies.