Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Normal
Ik heb zelf ook de Raw50 als beginbrommer gekocht. Schakelen is even wennen maar maakt het rijden een stuk leuker. Ook vind ik het persoonlijk een van de mooiste brommers. Als je onderdelen, gereedschap, expertise of instructie-videos zoekt is 4taktwinkel echt een aanrader. Heb van de video's op ytb erg veel geleerd en het onderdelen zoeken per tekening is ook makkelijk als je de juiste benaming van sommige dingen niet weet . Aanrader voor die raw 50's is een onbegrensde CDI en ander achtertandwiel en ketting. Loopt die net iets mooier. Als je helemaal lekker wil rijden zou ik er ook een andere cylinder op zetten. Dat is wel wat meer sleutel werk maar ook daarvoor zijn goede filmpjes op ytb te vinden.Veel rijdplezier!
Ik heb zelf ook de Raw50 als beginbrommer gekocht. Schakelen is even wennen maar maakt het rijden een stuk leuker. Ook vind ik het persoonlijk een van de mooiste brommers. Als je onderdelen, gereedschap, expertise of instructie-videos zoekt is 4taktwinkel echt een aanrader. Heb van de video's op ytb erg veel geleerd en het onderdelen zoeken per tekening is ook makkelijk als je de juiste benaming van sommige dingen niet weet . Aanrader voor die raw 50's is een onbegrensde CDI en ander achtertandwiel en ketting. Loopt die net iets mooier. Als je helemaal lekker wil rijden zou ik er ook een andere cylinder op zetten. Dat is wel wat meer sleutel werk maar ook daarvoor zijn goede filmpjes op ytb te vinden.
Veel rijdplezier!