Bedrading

Advertisement - register to remove this

Die gele draad met die gele persconnector aan is gegarandeerd niet origineel, dus die is er door iemand aan geprutst.
Rood wordt bij scooters vaak gebruikt als +12V draad die rechtstreeks bij je accu vandaan komt.
Dat zwarte ding aan het einde van deze rode draad lijkt op een glaszekering houder.

Om welke 2-takt scooter gaat het hier eigernlijk en heb je de vorige eigenaar al eens gevraagd?

Doen je knipperlichten, je claxon, je remlicht, je eventuele brandstofmeter en je elektrische start het wel?
 
Die gele draad met die gele persconnector aan is gegarandeerd niet origineel, dus die is er door iemand aan geprutst.
Rood wordt bij scooters vaak gebruikt als +12V draad die rechtstreeks bij je accu vandaan komt.
Dat zwarte ding aan het einde van deze rode draad lijkt op een glaszekering houder.

Om welke 2-takt scooter gaat het hier eigernlijk en heb je de vorige eigenaar al eens gevraagd?

Doen je knipperlichten, je claxon, je remlicht, je eventuele brandstofmeter en je elektrische start het wel?
Ja het is een runner darkdream 50cc 1997 de toeter enzovoort doen het wel
 
De runner gebruikt deze rode bedrading alleen tussen de accu en contactslot en de accu en het startrelais, dus als jij zegt dat alles wat ik in post #2 opnoemde het doet, heeft de vorige eigenaar deze rode draad er zelf op geprutst.

Zorg er wel voor dat beide draden geen kortsluiting kunnen maken en isoleer ze goed af of volg ze en koppel ze af bij hun oorsprong.

Deze rode en gele draad is overigens niet de reden van je probleem,
Lijkt mij eerder een probleem met je carburateur of membraan.
 
De runner gebruikt deze rode bedrading alleen tussen de accu en contactslot en de accu en het startrelais, dus als jij zegt dat alles wat ik in post #2 opnoemde het doet, heeft de vorige eigenaar deze rode draad er zelf op geprutst.

Zorg er wel voor dat beide draden geen kortsluiting kunnen maken en isoleer ze goed af of volg ze en koppel ze af bij hun oorsprong.

Deze rode en gele draad is overigens niet de reden van je probleem,
Lijkt mij eerder een probleem met je carburateur of membraan.
Oke bedankt in ieder geval zijn er nog meer mensen die iets weet wat het kan zijn?
Post automatically merged:

Oke bedankt in ieder geval zijn er nog meer mensen die iets weet wat het kan zijn?
Ik heb de carburateur ook helemaal schoongemaakt
 
Back
Top