bcd stuff plaatsen

rookie

Well-Known Member
hallow ,

Ik ben net begonnen met mijn booster optisch te tunen.
Ik zou er graag volgende spullen op hebben staan :

- bcd stuurkapje
- bcd voorspatbord
- bcd sideskirts
- buzetti zijstandaard (schuine poot)

Kan iemand mij van deze 3 items een korte omschrijving geven hoe je deze kan plaatsen en of dit echt moeilijk is aangezien ik er niks van ken.

Greetz :L

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je haalt de schroefjes van de oude dingen los en haalt die eraf.. Daarna plaats je de nieuwe dingen en doe je de schroefjes er weer in.. :rolleyes:

Niet zo moeilijk toch :?

sideskirts zijn moeilijkste gewoon goed kijken waar ze het beste passen en dan iets opwarmen en je gater smelten zo heb ik het ook gedaan en denk niet dat er een andere manier is

da frog said:
sideskirts zijn moeilijkste gewoon goed kijken waar ze het beste passen en dan iets opwarmen en je gater smelten zo heb ik het ook gedaan en denk niet dat er een andere manier is

wat is "je gater smelten"?

BCD sideskirts monteer je niet door ze te smelten ?
kijk gewoon waar het het beste past en draai dan de schroefjes er in... tip: voorboren met een boormachine voorkomt het schuin zitten van de schroefjes

stuurkapje word op de originele kap gevezen ( beschadiging van de originele dan wel... )

voor een zijpoot moet er een stuk uit de bodemplaat gesneden worden -> achter dat stukje zit een gat waar de bevestiging van de poot op komt

spatbord heb ik geen idee.. geen ervaring :)

zijpoot?

hoe bedoel je , kan je die poot eropzetten zonder je onderbuik eraf te halen gewoon door dat blokje uit te snijden??

En die stuurkap ook gewoon opvijzen zonder de originele eraf te halen?

PS : als ik bcd spullen bestel bij : easyparts.nl zitten alle bevestigingsmaterialen hier dan bij?Of moet je deze zelf kopen?

Greetz en mercikes

Last edited:
Black Bullet said:
BCD sideskirts monteer je niet door ze te smelten ?
kijk gewoon waar het het beste past en draai dan de schroefjes er in... tip: voorboren met een boormachine voorkomt het schuin zitten van de schroefjes

stuurkapje word op de originele kap gevezen ( beschadiging van de originele dan wel... )

voor een zijpoot moet er een stuk uit de bodemplaat gesneden worden -> achter dat stukje zit een gat waar de bevestiging van de poot op komt

spatbord heb ik geen idee.. geen ervaring :)
als je die gaten boord is die boring te glad en heb je minder grip met je schroeven,als je ze smelt is dat gat groever dus heb je meer grip met je schroef

da frog said:
als je die gaten boord is die boring te glad en heb je minder grip met je schroeven,als je ze smelt is dat gat groever dus heb je meer grip met je schroef

beter gewoon onderkap eraf en een boutje nemen en een moer aan de binnenzijde.. zo kunnen ze ook niet makkelijk die dingen jatten met een gewone schroevendraaier... (wat best veel gebeurd)

Back