bankscore.

X16

booster piloot
io,

wat is zo ongeveer een normale/hoge score op de testbank voor een ALU 70 brommer die AC is.
of kan dit erg veel varieren ( 5 pk ofzo )
ik d8 12-15PK ongeveer?

Advertisement - register to remove this

ken iemand die 11.7 pk haalde met een mina vert. blok (was wel een booster spirit) die was tot het uiterste getuned kon niet meer verder gwn. dus die 19pk lijkt me eerder onrealistisch.

Originally posted by X16
io,

wat is zo ongeveer een normale/hoge score op de testbank voor een ALU 70 brommer die AC is.
of kan dit erg veel varieren ( 5 pk ofzo )
ik d8 12-15PK ongeveer?

met jouw setup zal je hooguit 7-8pk halen gast... :/

tuurlijk, als je geld teveel hebt, en je genoeg contacten hebt
kun je er idd gelijk, D0ed (Estolan), 18pk uit halen...
totaal sommetje; 6700euries...
(correct me if i'm wrong)

ik denk dat als je al veel moeite en geld er in wilt steken,
op een max van +/-12pk komt...

12-15 is wel normaal d8 ik.

Ik had met mijn setup 13pk. Dit was nog met standaard membraan. Inmiddels heb ik een malossi erop gezet, en de afstelling heb ik ook beter voor mekaar. Dus binnenkort weer ff testen.

Maar check die ac zip (twins tuned) die had toch mooi 16,7pk volgnens mij...

Originally posted by InsaneMalebrain
D0ed (Estolan) hier op het forum heeft ooit es een beetje met geld lopen smijten en hij heeft ruim 18 pk uit een AC typhoon gehaald :) (in samenwerking met Koopmans Tuning ;))

Scooterbase

Project

Maar dat was al een tijdje terug..... Er zullen vast al wel hogere scores uit een AC gerold :rolleyes:

Hebben we het dan over koopmans pk's??

Maar ik denk dat X16 wel rond de 9-10 pk zal zitten, mja zet hem op de testbank en je weet het zeker..

Originally posted by Marco.vd.Z
jha je hebt ook geen MHR team met je vertikaal..
en 15 pk ben jij de eerste :) maar het vergt veel moeite en tijd om daar in de buurt te komen met vertikaal..
maar de meeste mensen hier hebben het over mina hori AC of pia AC dus je hebt je vraag niet helemaal goed gesteld..:rolleyes:

15pk niet haalbaar met verticaal blok en ac? :D

ik heb 18pk (koopmans) dus ong. 14,5pk echt

en dat met honda blok :X

Back