This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

bankscore.

X16

booster piloot
io,

wat is zo ongeveer een normale/hoge score op de testbank voor een ALU 70 brommer die AC is.
of kan dit erg veel varieren ( 5 pk ofzo )
ik d8 12-15PK ongeveer?
 
ik vraag niet naar mij PK's ik vraag algemeen.. tot wat is een AC scoot in staat? De gouden 20 lijkt me moeilijk maar 15 is haalbaar? of ben ik verkeerd.
 
D0ed (Estolan) hier op het forum heeft ooit es een beetje met geld lopen smijten en hij heeft ruim 18 pk uit een AC typhoon gehaald (in samenwerking met Koopmans Tuning )

Scooterbase

Project

Maar dat was al een tijdje terug..... Er zullen vast al wel hogere scores uit een AC gerold
 
luchtgekoeld wil niet zeggen dat je niet dezelfde pk's kunt halen , alleen thermisch gezien krijgt een luchtgekoelde al gauw problemen..................
 
en hoeveel haal je zo ongeveer met een setup als die van mij maar dan met een 70cc uitlaat
die van mij is niet echt geschikt voor een MHR TEAM
10? 15? meer ( yeah sure )?
 
Originally posted by X16
en hoeveel haal je zo ongeveer met een setup als die van mij maar dan met een 70cc uitlaat
die van mij is niet echt geschikt voor een MHR TEAM
10? 15? meer ( yeah sure )?

jha je hebt ook geen MHR team met je vertikaal..
en 15 pk ben jij de eerste maar het vergt veel moeite en tijd om daar in de buurt te komen met vertikaal..
maar de meeste mensen hier hebben het over mina hori AC of pia AC dus je hebt je vraag niet helemaal goed gesteld..
 
de Malossi MHR ALU 70 ( met vlinderpoort dus ) is volgens velen een MHR team cilinder, alleen krijgt hij deze naam niet mee ??
dat heb ik me toch laten vertellen
1 ding is zeker.. hij komt goed vooruit
 
Ja, gelijk 3 pk erbij omda ie lichter is, Maar et is wel weer wat leuks gewoon zo veel mogelijk scoren met een mina hori. blok , is volges mij nog nie zo veel gedaan.
 
nee, omdat iedereen geilt op malossi team , hebo manston , watergekoeld iig..............

en waterkoeling heeft zo zijn voordelen, een luchtgekoelde zul je niet zo gauw extreem maken zoals watergekoeld omdat je geen constante temperatuur hebt en dus in de risicozone terecht komt waar je bij een watergekoelde nog veilig zit.............

maar kijk anders naar de std scooterklasse , wat daar voor pk's gehaald worden met luchtgekoeld en maar een 14mm carb.....
 

18 pk :S
dan wilk eerst is die grafiek zien voordak deh geloof..