This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Bankscore 25,7pk 70cc mhr team - vragen.

Status
Not open for further replies.

ZipMHRTeam

Scooter retired
Vanmiddag is m'n Zip SP met deze setup afgesteld bij Koopmans Tuning

70cc malossi mhr team - 3br max tuned
Krukas Malossi RHQ pen 12
Malossi Team 2004 uitlaat
Mikuni 24mm vlakschuif met 60mm kelk 3br
spruitstuk malossi recht 22-28 3br
Malossi E13 42-58mm powerfilter schuin
malossi overrange set - drukveer blauw - trekveren zwart
HPI 2005 ontsteking
malossi deltaclutch
malossi wingbell met koelribben
malossi vl13 hyperreed 3br
malossi primaire 16/37
malossi secundaire gelagerd 14/47
carters 3rb max tuned

Score was 25,7pk @ koopmans bank met te lichte rollers. Nou is mijn vraag zou dat nog veel schelen als de juiste rollen er straks in hangen? En heeft het eigenlijk nog veel nut om te gaan testen met een grotere carb (bv een Keihin 28mm) ?

dus je hebt je zip afgesteld bij koopmans.... maar er zitten nog wel te lichte rollen in waarom had je niet daar meteen wat nieuwe rollen gekocht en getest dan ?

met rollengewicht win/verlies je al snel een berg vermogen.

JasperdB said:
dus je hebt je zip afgesteld bij koopmans.... maar er zitten nog wel te lichte rollen in waarom had je niet daar meteen wat nieuwe rollen gekocht en getest dan ?

met rollengewicht win/verlies je al snel een berg vermogen.

Nee ze moeten nog de juiste rollen erin doen. De scooter staat daar gewoon dus dat gebeurt nog. Maar ben nog aan het twijfeln of ik een 28mm wil proberen.

JasperdB said:
Nou, leen hem van iemand zou ik zeggen... kijk op de bank of het scheelt en beslis daarna of je het waard vind een pwk aan te schaffen.

En er ligt er vast wel een bij fred, je zou gewoon kunnen vragen of hij kan regelen dat er mee getest kan worden.

Precies....

Waarom zou je zo'n vraag op het forum zetten? niemand weet de staat van de onderdelen, de precieze tuning van 3BR, etc etc.

Als je fred vraagt een 28mm erop te testen, word dit zeker geregeld. Er zijn genoeg van zulke carburateurs in het pand.

Succes ermee....

Status
Not open for further replies.