Autowheelies tot de 10 ?

citroensap

Well-Known Member
Ik heb dus sinds een tijdje de volgende setup :

Evo70 AC
MHR`99 pijp
21 dellorto
vl12 membraan
Delta Clutch
MHR2000 vario
standaart ontsteking
standaart onbegrenst luchtfilter met extra gaten
4,1 gram rollen
rode malossi drukveer
blauwe malossi trekveren

Echter trekt hij alleen vanuit stilstand of tot de 5 een echte goede wheelie, maar na de 10 komt hij echt helemaal niet meer omhoog. Hij rijd verder wel goed hard en trekt erg goed door. Alleen ik vind het zo raar dat hij maar tot de 10 autowheelies trekt. Het is wel luchtgekoeld , zonde rotor en overrange maar toch. Iemand een idee hoe dat komt? Overigens zijn zwarte malossi trekverne geen optie want dan zaktie na de 10 heel even in omdat die iets te strak zijn. Ik hoop dat iemand het weet. BVD
 
Advertisement - register to remove this

Standaard achterpoulie? Sowieso zonde gezien de rest.

Maar je bedoeld dat als je eenmaal 15km/u rijdt je hem niet meer omhoog krijgt? Is toch niet zo heel vreemd? Maakt ie wel hetzelfde aantal toeren?
 
zijn wheelies zo belangrijk dan?


Je zit gewoon compleet naast je afstelling... Bij mijn Storm kon je rond de 40 km /h nog een wheelie trekken, als je een klein trekje gaf aan het stuur..

(Pronk heeft btw bij de Jubbega2005 aftermeeting bewezen, dat het ook rond de 110 km/h ook nog goed zat lukt :D)
 
wow snelle reacties, maar ik vind autowheelies niet zo boeiend hoor, en als ik een klein beetje aan het stuur trek komtie nog wel omhoog. Maar ik had er gewoon ietsjes meer van verwacht. Maar ik had dus eerst sprintsetup met hpi 2005 en evo poulies enzo. Mijn plan was om het wat rustiger aan te doen. toen stage6 pro aangescahf en s6p uitlaat. Uitlaat ging verrot, dus toen mn stage6 racing erop gezet die ik nog had liggen met een dpr uitlaatje en dat ging stuk beter. Maar toen die mhr99 pijp van ene maatje overgenomen en ik kon voor weinig aan die Evo komen. Vandaar dat ik die poulies en rotor niet meer heb. Ik ben ook niet echt van plan er veel geld nog in te steken, maar een 2e hands pouliesetje moet nog wel te doen zijn over een tijdje. Of zou alleen torque driver ook al voldoen? Verder is de afstelling gewoon goed zoals ik al zei maar alleen dat autowheelie verhaal vond ik een beetje tegenvallen.
 
Back
Top