F Flasherd Banned 21 April 2004 #1 Iemand ervaring met deze uitlaat?Wil eens origineel zijn, dus zit erover na te denken om deze uitlaat aan te schaffen.Aanrader of afrader?
Iemand ervaring met deze uitlaat?Wil eens origineel zijn, dus zit erover na te denken om deze uitlaat aan te schaffen.Aanrader of afrader?
Marcie Scooter Tuning Schiedam 22 April 2004 #2 Ik dacht dat deze gelijk stond aan de c16 ( correct me if im wrong) Verdefr is het miss handig om te vermelden op welke setup je deze uitlaat wilt [edit ik zag in je profile dat je athena cilinder hebt het zou dus wel goed moeten rijden denk ik edit] Upvote 0 Downvote
Ik dacht dat deze gelijk stond aan de c16 ( correct me if im wrong) Verdefr is het miss handig om te vermelden op welke setup je deze uitlaat wilt [edit ik zag in je profile dat je athena cilinder hebt het zou dus wel goed moeten rijden denk ik edit]
Fabian #41 Well-Known Member 26 April 2004 #3 best goede pijp, beetje ala polini als ik het goed hebt Upvote 0 Downvote
Robert Superrrjoden! 26 April 2004 #4 Ik heb tegen een zip gesprint met athena cilinder en pijp , en dat ding knalde echt te ziek gewoon , ik won maar met 2 scooter lengte's , ik stond er echt van te kijken Upvote 0 Downvote
Ik heb tegen een zip gesprint met athena cilinder en pijp , en dat ding knalde echt te ziek gewoon , ik won maar met 2 scooter lengte's , ik stond er echt van te kijken
Bigluis Zippie Member 28 April 2004 #5 ik heb een athena 50 cylinder met de sporting uitlaat uiterst te vreden over. racing is net een stapje hoger zeiden ze tegen me. (ook weer een stapje duurder) Last edited: 29 April 2004 Upvote 0 Downvote
ik heb een athena 50 cylinder met de sporting uitlaat uiterst te vreden over. racing is net een stapje hoger zeiden ze tegen me. (ook weer een stapje duurder)
M Mari G-Spott 29 April 2004 #7 Lijkt mij ook sterk, Racing is wel sneller. Op wat voor cilinder moet ie komen? Upvote 0 Downvote
F Flasherd Banned 30 April 2004 #9 De Athena racing uitlaat in combi met de athena vlinder 70cc... Upvote 0 Downvote
F Flasherd Banned 30 April 2004 #10 Originally posted by Mari Lijkt mij ook sterk, Racing is wel sneller. Op wat voor cilinder moet ie komen? Click to expand... athena racing uitlaat in combi met de athena vlinder 70cc... Upvote 0 Downvote
Originally posted by Mari Lijkt mij ook sterk, Racing is wel sneller. Op wat voor cilinder moet ie komen? Click to expand... athena racing uitlaat in combi met de athena vlinder 70cc...