This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Athena Powered Quartz

Status
Not open for further replies.
V.R.T. said:
Mijn oude deksel gaat toch niet kapot :+

Toch heeft hij het weer voor elkaar gekregen om deze ook weer te slopen 8P

Klopt, was een klein foutje van mijn kant, maar gelukkig kwam Dennis@tph mij te hulp en wees mij op mijn fout, en heb nu dus weer 1 vertandings deksel gesloopt, maar via Grovert meteen nieuwe vertanding geregeld (en deksel )!

Suc6 met je vertandingsdeksel...

En deze gaat het hopelijk langer volhouden als die van RobinV :+

Verder erg goed bezig.. en suc6 verder!

LcTph said:
Klopt, was een klein foutje van mijn kant

Klein foutje vind ik nogal groot eerst vergeet je de vertandigsolie ( ik had het nog van te vore gezegt) en nu maak je een deksel kapot maar ik zal maar nie zegge waardoor da kwam

vertel!!! verder leuk project, probeer es wat je uit die athena kan halen....
met later mischien tuning en andere onderdelen.... voordat je een andere cilinder koopt lijkt het me leuk om te kijken wat je uit een athena kan persen...

suc6

Titera said:
vertel!!! verder leuk project, probeer es wat je uit die athena kan halen....
met later mischien tuning en andere onderdelen.... voordat je een andere cilinder koopt lijkt het me leuk om te kijken wat je uit een athena kan persen...

suc6

Was eigenlijk ook mijn plan, een keer een c20 oid aanschaffen en athena laten tunen, want ik ben ook wel eens benieuwd wat er allemaal mogelijk is met athena ! Maar ik wil eerst eens kijken hoeveel pk ik nu heb en dan eens kijken hoeveel pk'tjes ik nog kan winnen door bijv. c20 en tunen !

Ben 19 september dus met de quartz naar SMP geweest, was eerste meeting ! Eenmaal daar aangekomen beetje warmgereden en starten geoefend, ging redelijk lekker en toen ineens begon ie een vreselijk herrie te maken, zat de uitlaat los, ik denk dat maken we wel ff, dus ikke terug naar de bus, kon het uilaatboutje niet meer vast :S dus heb nog niet kunnen sprinten en nog geen testbank resultaten kunnen halen ! Maar ik heb nu een andere athena gekocht zonder zuiger, dus binnenkort die ff monteren en dan kan ie weer blazen

Zo stond ie er dus bij @ SMP

Last edited:
Status
Not open for further replies.