This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Artikel @ Lokale Krant

Boeiend... boeiend... boeiend... boeiend... ik hang aan je lippen... interessant... boeiend... boeiend...

Waar gaat dit over !? Randstad onderonsje ofzow...
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Boeiend... boeiend... boeiend... boeiend... ik hang aan je lippen... interessant... boeiend... boeiend...

Waar gaat dit over !? Randstad onderonsje ofzow...


ik weet niet wat jij dom loopt te blaten maar er werd gevraagt of iemand die kerol kende enz

en dan ga jij zon dom offtopic onzin geblaat reply plaatste :|
 
jah inderdaad.. was ook vet offtopic, maar t topic gaat ook fucking nergens over dus dat scheelt dan weer iets... mgoed, ik zal verder niet replyen kunnen jullie weer mooi 'on-topic' hahaha
 
Originally posted by -=+bart+=-
baby blauw? die heb ik wel eens in h-dorp zien rijden zou kunnen ik weet alleen dat ie dus lard heet en rox heeft die niet hard gaat

een baby blauw, met gele Aerox met een bidalot S2 ?!
 
Originally posted by -=+bart+=-
ja die had ik ja wat een kreng was dat
wie ben jij dan

Die kerol die bij nick kwam en vertelde hoe laat het was terwijl jij dat aan je vriendin vroeg...

8P
 
damnz ik ken je niet ik ken wel een kerol met een urban kit maar dats jefrey ik denk als ik je zie dat ik ut wel weet
 
heb je MSN, we verneuken dit topic op deze manier

er zijn 2 urban kids in Hoofddorp die je regelmatig ziet rijden

dat is jeffrey ( die grijze )

en ik ( blauwe )

en dan heb je ook nog een Max Biaggi.

en de scooter van $aint ( hier van het forum )

voor de rest heb ik nog nooit een oud type SR in Hoofddorp gezien.
 
Ha indd, het ging erom dat ik wilde weten wie het was. Dat weet ik nu, en nu wil ik de boete weten en offie zn scoot nog krijgt/wat ermee gaat gebeuren