This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Artikel @ Lokale Krant

nou mensen ik zal julie uit de droom helpen het was dus een kerol
ik ken um en weet hoe die heet enz ik kom zelf uit hoofddorp

maja 125 :| is nie eg waar hij rijd met mhr rep 19 mm carbje en yas r dat was ut dus maja

latorrrsss
 


gheghe misschien ken ik je ?

Tsja dat krantje lult ook alles uit hun nek, ze nemen gewoon een basis voor een heel lul verhaal.

Een politie auto zag een scooter die ze niet konden pakken, en dan verzinnen ze zelf een heel lul verhaal.Geloof ik heb zelf in dat fucking krantje gestaan als een agressief persoon die iemand zwaar had mishandeld :

Ik had iemand een stoot op zn muil gegeven omdat ie bij MIJ aan de DEUR kwam, de hele buurt bij mekaar schreeuwen dattie mn moeder zou gaan doodmaken en mn "hele gore kankerstamboom erbij". Ik dus hem een stoot gegeven, die moeder van hem de wouten bellen, mij aangeven voor mishandeling.

en dan ben ik de agressieve mishandel koning 8P
 
Last edited:
Ah, die gast ging dan indd geen 125 met zn 2-en neej

Vertel es wat meer over die gast en zn boete en scoot voorgoed kwijt neem ik aan?
 
Originally posted by WWW-power
maybe wil die gozer anoniem blijven hehe dat hij daarm zijn naam nie geef..


die kerol heet lard en heeft een earox rood wit (btw wel mooi)
maja dat is alles wat ik van um weett hij heb bij mij op school gezeten

greetz
 
Ik was het idd niet...

PS: ik rij niet zonder helm en ik rij lekker legaal met motorkenteken
PPS: ik woon niet meer in Belgie
PPPS: ik haal wel 125 met twee
 
Originally posted by -=+bart+=-
die kerol heet lard en heeft een earox rood wit (btw wel mooi)
maja dat is alles wat ik van um weett hij heb bij mij op school gezeten

greetz


Whahahahah! Dat meen je toch niet serieus!!! Ik d8 dat Lard in Hillegom woonde!!! Whahahahaha, hij komt af en toe wel eens bij mij op school langs.

Die rood-witte, lelijk gespoten, niet hardgaande rox
 
hij woont dus ook in hillegom maar ik heb die earox van een afstand gezien en dat ging wel dat ie nie hard ging ben ik met je eens
 
baby blauw? die heb ik wel eens in h-dorp zien rijden zou kunnen ik weet alleen dat ie dus lard heet en rox heeft die niet hard gaat