Aprillia Habana ontgrenst

liesverwaaijen

Well-Known Member
Hallo

Mijn Aprillia Habana Mojitto met Morini blok is ontgrenst, duurt erg lang voordat hij "op snelheid" komt. Soms na bijna 1 kilometer met 60 km per uur en dan ineens trekt hij door naar een top van 75/80 stottert niet, houd niet in.
Kan dit de variateur zijn ??

groetjes
Lies Verwaaijen
 
Advertisement - register to remove this

Ze zegt toch juist dat hij niet stottert en niet inhoud of lees ik dat nou verkeerd

Maakt je scooter wel genoeg toeren? Trekt hij vanuit stilstand wel op en zakt het dan in, of is het gewoon altijd slecht tot dat je de 60km/u bereikt? Wat voor uitlaat zit er onder (originele of een terugloper)? En is het een 2takt of 4takt
 
Ze zegt toch juist dat hij niet stottert en niet inhoud of lees ik dat nou verkeerd

Maakt je scooter wel genoeg toeren? Trekt hij vanuit stilstand wel op en zakt het dan in, of is het gewoon altijd slecht tot dat je de 60km/u bereikt? Wat voor uitlaat zit er onder (originele of een terugloper)? En is het een 2takt of 4takt

Hoi Lodewijk

Hij trekt vanuit stilstand goed op, er zit een sita uitlaat onder (originele vervangingsuitlaat) 't is een tweetakt. Met de wind in de rug trekt hij wel meteen door naar de goede snelheid.
 
Zou je ons het toerenveloop kunnen vertellen? Je kan dit gewoon horen aan het geluid dat hij maakt. Zit hier een dipje in, dwz zakt het in rond bijvoorbeeld 10km/uur en stijgt het toerental dan pas weer rond de 60km/u?

Als we het toerenverloop weten is het waarschijnlijk makkelijker te zeggen wat er mis mee is :)
 
Back
Top