Aprilia sr50

nath98

New Member
Ik had een vraagje over dat dopje in het midden ik zelf dacht dat het een vacuüm dopje was en dat het nog ergens naartoe moet lopen weten jullie toevallig wat dit is ik heb hem nog niet gestart ik heb hem gekocht een maand geleden en hij stond volgens de vorige eigenaar een half jaartje still het is een Aprilia SR50 2002

Attachments

• 1000009896.jpg
    1000009896.jpg
    258.3 KB · Views: 15
Advertisement - register to remove this

Ik had een vraagje over dat dopje in het midden ik zelf dacht dat het een vacuüm dopje was en dat het nog ergens naartoe moet lopen weten jullie toevallig wat dit is ik heb hem nog niet gestart ik heb hem gekocht een maand geleden en hij stond volgens de vorige eigenaar een half jaartje still het is een Aprilia SR50 2002
Die met bedrading is voor de benzinemeter, die andere is voor zover ik weet dat de tank niet vacuüm trekt en de benzine kan doorlopen

Is een overloop voor teveel getankte brandstof (rode cirkel foto 1)
Aan het dopje zit een klein pijpje, hier moet een slangetje aan (groene streep/pijl foto 1)
Dit slangetje moet je helemaal naar onderen langs het spatbord laten gaan (groene streep foto 2)
Zover mogelijk van de uitlaat af...!!!
De 2e foto is slechts een voorbeeld.
Brandstoftank..jpg
Achterkant scooter..png

Is een overloop voor teveel getankte brandstof (rode cirkel foto 1)
Aan het dopje zit een klein pijpje, hier moet een slangetje aan (groene streep/pijl foto 1)
Dit slangetje moet je helemaal naar onderen langs het spatbord laten gaan (groene streep foto 2)
Zover mogelijk van de uitlaat af...!!!
De 2e foto is slechts een voorbeeld.
View attachment 79106
View attachment 79107
Oke ik heb het zelf ook nog even opgezocht het blijkt inderdaad te kloppen ik ga er morgen een slangetje aan vast maken heel erg bedankt voor je reactie

Oke ik heb het zelf ook nog even opgezocht het blijkt inderdaad te kloppen ik ga er morgen een slangetje aan vast maken heel erg bedankt voor je reactie
Mooi.
Succes met het plaatsen en het zou leuk zijn als je laat weten of e.e.a. gelukt is...

Write your reply...
Back