Mogguh,
Heb even wat vragen, voordat ik weer dingen weer dingen verkeerd ga doen.
Me 1e scooter, ben gewoon wat aan het kloten en dit heb ik
Malossi AC sport 70cc
Malossi Multivar vario
Malossi Flyclutch
Malossi vsnaar (niet echt belangrijk, maarja )
Malossi half-pouli
Delorto 17,5 heb ik maar door gebrek aan chokeveertje moet ik nog 1,5 week wachten totdat ik kan gaan testen en afstellen. Wat ik graag wil weten.
Wat voor sproeier heb ik nodig? heb nu 86 maar nog niet getest.
Had met die std carb wel gereden en ik heb dus een std krukas, heb er geen problemen mee. Is een race krukas wel noodzakelijk he? Welke raden jullie aan? Dopller pen 10?
En last but not least: Tijdens het vervangen van de koppeling heb ik perongeluk die schalen (poulies) verbogen en daarna weer rechtgebogen maar nu hoor ik dat als dat ongelijk is hij gaat wankelen met ze toeren. Klopt dit? Is het echt erg als die schalen vernuuuukt zijn?
Thanks in advance pro's
Heb even wat vragen, voordat ik weer dingen weer dingen verkeerd ga doen.
Me 1e scooter, ben gewoon wat aan het kloten en dit heb ik
Malossi AC sport 70cc
Malossi Multivar vario
Malossi Flyclutch
Malossi vsnaar (niet echt belangrijk, maarja )
Malossi half-pouli
Delorto 17,5 heb ik maar door gebrek aan chokeveertje moet ik nog 1,5 week wachten totdat ik kan gaan testen en afstellen. Wat ik graag wil weten.
Wat voor sproeier heb ik nodig? heb nu 86 maar nog niet getest.
Had met die std carb wel gereden en ik heb dus een std krukas, heb er geen problemen mee. Is een race krukas wel noodzakelijk he? Welke raden jullie aan? Dopller pen 10?
En last but not least: Tijdens het vervangen van de koppeling heb ik perongeluk die schalen (poulies) verbogen en daarna weer rechtgebogen maar nu hoor ik dat als dat ongelijk is hij gaat wankelen met ze toeren. Klopt dit? Is het echt erg als die schalen vernuuuukt zijn?
Thanks in advance pro's