Oza New Member 26 May 2024 #1 Hallo ik heb een aprilia sr www het is dus een scooter met een minarelli horizontale blok ik zoek een terugloop uitlaat want ik vind dat geluid mooi. welke uitlaat raden jullie me aan wat niet duur is Mvg
Hallo ik heb een aprilia sr www het is dus een scooter met een minarelli horizontale blok ik zoek een terugloop uitlaat want ik vind dat geluid mooi. welke uitlaat raden jullie me aan wat niet duur is Mvg
Raymen Zip @ 22.2 pk 26 May 2024 #2 Ligt eraan wat je wilt uitgeven. Persoonlijk vind ik de Yasuni R erg goed presteren en erg goed klinken op een standaard cilinder. Upvote 0 Downvote
Ligt eraan wat je wilt uitgeven. Persoonlijk vind ik de Yasuni R erg goed presteren en erg goed klinken op een standaard cilinder.
Oza New Member 27 May 2024 #3 Zou ik dan nieuw of 2e hands halen of maakt dat niet uit Upvote 0 Downvote
T Tim Ark Well-Known Member 27 May 2024 #4 Nieuw halen, dan koop je niet andersmans ellende. Upvote 0 Downvote
Raymen Zip @ 22.2 pk 27 May 2024 #5 Ik zou ook een nieuwe aanschaffen. Zo duur zijn ze namelijk niet. Upvote 0 Downvote