Aprilia SR 50 WWW AC // Sproeier? Gianelli Next Uitlaat.

ReStrato.SR

SR Wannabe Tune-Pro
Hey Mensen!


Ik zal het scenario effe schetsen wat er aan de hand is! Ik heb een nieuwe uitlaat erop gedaan maar de Bougie word Zwart na 5 minuten te lopen en hij sputtert/schokt. Nu zou ik graag willen weten:

Wie heeft er ook een Aprilia SR 50 www met een Gianellie Next uitlaat. en welke sproeier heb jij er in zitten?


Mvg,
Ryan!
 
Advertisement - register to remove this

Dankje voor de tips en wat ik zou moeten doen! Ik ga de luchtscroef effe 1,5 slag zetten.

Maar een 76 sproeier? Ik heb het gevoel dat deze te groot is.. omdat ie zwart wordt (bougie) en pruttelt en als ik gas geef valt u uit of hoor ik een knal.

Heb jij ook een Next op een SR gehad?
 
nou , ik heb honderden minarelli's , en dus ook veel sr www's voorzien van snelle uitlaten , daarbij gebruik ik al jaren een 76 sproeier mits het een Dell'orto is en een standaard luchtfilter met de prop er nog in.

als dat bij jou niet werkt moet er wat anders aan de hand zijn , want dit moet goed lopen!

de luchtstelschroef moet dan overigens dicht worden gedraaid en op 1,5 slag open worden gezet. en gasnaald in het midden.

let wel op dat je goeie sproeiers gebruikt , het liefste originele dell orto sproeiers , imitatiesproeiers zijn soms niet goed.

ook moet je een goeie drukveer en goeie rollen en trekveren erin hebben , anders maakt ie te weinig toeren.
 
Is het een nieuwe uitlaat? Anders kan het ook zijn dat die verstopt zit, daar kan je ook hele rare problemen van krijgen. Welke sproeier zat in je sooter voor je er 76 in hebt gestopt dan? En met de luchtschroef op 1,5 doet die nog steeds pruttelen?
 
Back
Top