Aprilia SR in goede staat

Status
Not open for further replies.

Mike_ZBG

Stage 6er
In verband met het halen van mijn rijbewijs ga ik mijn scooter verkopen. Ik heb er nu 1,5 jaar met veel plezier op gereden en altijd goed onderhouden. Vorig jaar april ben ik aangereden en toen was er het een en ander stuk, zoals de krukas en ik had kapschade. Ik heb toen het hele motorblok na laten kijken en er is toen voor 450 euro aan hersteld. Er zit nu een nieuwe Rito-krukas (erg sterk) in, een nieuwe cilinder en een nieuwe accu en nog wat kleinere onderdelen. Ik heb hier het bonnetje nog van en daar staat op wat er nog meer is vervangen. Ook heb ik de kapschade met lak weggewerkt en dit is bijna niet meer te zien. Twee maanden geleden heb ik de scooter nog een beurt laten geven en dit heeft me 115 euro gekost, maar hij loopt nu echt prima en dingen die vervangen moesten worden zijn ook allemaal vervangen.
De SR komt uit augustus 2001 en heeft nu iets meer dan 15000 km gelopen. Ik heb hem vooral gebruikt als schoolscooter, dus niet om mee te racen ofzo. Het enige wat ik vervangen heb was de uitlaat (Yasuni R) omdat ik wat harder wilde gaan dan 45, dus de scooter loopt nu zo'n 75-80 kilometer per uur. Hij loopt erg mooi en trekt soepel door naar de top.
Je krijgt er ook nog het een en ander bij, namelijk:
- Een oude cilinder met zuiger, is misschien handig als vervangingscilinder, mocht dat ooit nodig zijn
- Een bak met afstelspullen, zoals een drukveer, trekveertjes, rolletjes en sproeiertjes, maar dit is eigenlijk niet nodig omdat de scooter in een stuk door naar z'n top gaat
- Een vario van Malossi (multivar), heb ik ooit is gekregen, maar er nooit onder gezet, dus misschien leuk voor jou
- Twee treeplankjes van dat traanplaat
- Racegaas, heb ik er zelf nooit opgezet omdat ik er geen zin in had
- De spiegels, ik had ze er af omdat ik hem zonder spiegels mooier vind.

Om het nog maar eens kort samen te vatten, het is echt een superscooter die heel goed loopt, ook voor de lange afstanden. Het enige minpunt is dat de benzinemeter het niet doet, maar ik tankte altijd om de 100 km en dan had ik nog iets van 1/5 tank over.

De verzekering loopt door tot 1 mei dit jaar, dus dat krijg je er ook nog bij.

De prijs die ik vraag is 'bieden' maar wel vanaf 900 euro.

Mocht je nog vragen hebben, mail me dan op kevinvanberkel@gmail.com

p10100717zl.jpg

p10100767mt.jpg

p10100796di.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top