jimvandervegt
Well-Known Member
hee mensen,
ik heb een tijdje terug al een topic geopend omdat ik wat vraagjes had over de aprilia sr 50 r en omdat ik toen erg goed geholpen ben heb ik nu weer ff wat informatie nodig.
Ik vindt de aprilia sr 50 r nog steeds hartstikke mooi maar naar een btje rondkijken kwam ik opeens de speedfight 3 rs tegen.
en die is eigenijk ook wel super mooi en ook een stuk goedkoper daarom heb ik nu weer een aantal vraagjes :
- peugeot speedfight 3 rs of aprilia sr 50 r ? welke is beter en waarom ?
misschien dat deze punten wat helpen...
- Ik wil een scooter puur voor de fun en ik ben van plan om er heel veel mee te rijden.
- Ik wil hem NIET opvoeren of wat dan ook dus ik hou alles standaard.
- Ik wil een scooter die lekker snel optrekt en gewoon lekker rijdt etc.
dus welke scooter raden jullie me aan en waarom ?
en dan als laatste was ik nog benieuwd hoe hard een bromscooter standaard loopt ? en in echte km niet scooter teller.
ik hoor namelijk vaak dat een bromscooter altijd wel iets harder dan 45 gaat...
alvast bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen+ralf+.
Jim van der Vegt
ik heb een tijdje terug al een topic geopend omdat ik wat vraagjes had over de aprilia sr 50 r en omdat ik toen erg goed geholpen ben heb ik nu weer ff wat informatie nodig.
Ik vindt de aprilia sr 50 r nog steeds hartstikke mooi maar naar een btje rondkijken kwam ik opeens de speedfight 3 rs tegen.
en die is eigenijk ook wel super mooi en ook een stuk goedkoper daarom heb ik nu weer een aantal vraagjes :
- peugeot speedfight 3 rs of aprilia sr 50 r ? welke is beter en waarom ?
misschien dat deze punten wat helpen...
- Ik wil een scooter puur voor de fun en ik ben van plan om er heel veel mee te rijden.
- Ik wil hem NIET opvoeren of wat dan ook dus ik hou alles standaard.
- Ik wil een scooter die lekker snel optrekt en gewoon lekker rijdt etc.
dus welke scooter raden jullie me aan en waarom ?
en dan als laatste was ik nog benieuwd hoe hard een bromscooter standaard loopt ? en in echte km niet scooter teller.
ik hoor namelijk vaak dat een bromscooter altijd wel iets harder dan 45 gaat...
alvast bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen+ralf+.
Jim van der Vegt