Aprilia sr 50 piaggioblok

Flossyship

New Member
Ik heb afgelopen week een Aprilia sr uit 2005 gekocht. Hij is voorzien dus met het lc Piaggio blok.
De enige optie die aftermarket is naar mijn weten is de gianelli terugloop uitlaat. Weet iemand hoe ik hem het beste kan afstellen ? Want hij loopt gewoon niet lekker.
 
Advertisement - register to remove this

Ligt eraan wat voor LC Piaggio blok is.. Is het een normale carb versie dan kan je er best wel veel voor vinden.. Maar word het een injectie dan word het meteen al een stuk lastiger.
 
lc piaggio blok? is dat niet hetzlefde blok als op sph2o? kan er ook compleet naast zitten maar als het wel hetzelfde blok is dan zijn er toch wel redelijk wat uitlaten te vinden
 
lichtere rolletjes ( bij mij ligt het ideale gewicht rond de 5 gram rollen ) ( aprillia sr50 2007 carb )

grotere benzine sproeier ( setje kopen van 58 tot 78 en blijven testen )

zwaardere trekveertjes ( probeer tussen de 20% en 40% sterkte trekveertjes te gebruiken )

en een andere drukveer ( malossi wit )
 
Ik heb afgelopen week een Aprilia sr uit 2005 gekocht. Hij is voorzien dus met het lc Piaggio blok.
De enige optie die aftermarket is naar mijn weten is de gianelli terugloop uitlaat. Weet iemand hoe ik hem het beste kan afstellen ? Want hij loopt gewoon niet lekker.

Heb zelf een sr50 factory uit 2006, ook met piaggio blok.

Ik heb 4 terugloopuitlaten liggen hier maar volgensmij is die gianelli een 70cc uitlaat, ga je nooit af kunnen stellen

Heb je trouwens die ronde achterlichten of het je zo'n nieuwer type.
 
Back
Top