Aprilia RS valt uit

streetglow35

Well-Known Member
Dag mensen,

ik heb een erg vervelend probleem met mijn Aprilia, als ik onder de 3500 toeren geen gas bijgeef, valt hij stil, rijden lukt wel.
Hij heeft geen batterij op het moment. (misschien heeft dit er iets mee te maken?)
Ik ben een leek in dat soort dingen, maar wil het graag leren :)
 
Advertisement - register to remove this

denk eerder slecht afgesteld. weet je de stationnair schroef op zoon ding zitten? probeer die is wat meer uit te draaien.
 
Wat meer in te draaien dan ja. Het is meestal de grootste schroef in het midden van je carburateur, er zit een veertje om heen (aan de achterkant.. kan je niet altijd zien).
 
Ok bedankt gasten, morgen eens proberen, gewoon de stelschroef beetje bij beetje inschroeven en trachten hem rond 1200tr/min te laten draaien zonder gas?

Bedankt, weet er toevallig ook iemand aan welke kant v/d brommer deze schroef zit bij Aprilia? Kwestie van tijd winnen, want heb het de laatste tijd erg druk!


Mercikes :winner:
 
Daarnet eventjes geprobeert, draai hem er helemaal in, met choke aan, probeer, en onder 3000 toeren valt hij uit.
Beetje meer uitgedraait, nog eens geprobeert, weer hetzelfde.
Nog een beetje meer, weer hetzelfde, wat doe ik verkeerd? Heb met & zonder choke geprobeert...
 
Back
Top