aprilia rally choke kabel kapot

T-Time

Well-Known Member
mijn rally heeft geen choke kabel meer hij start loopt en rijd verder wel maar mijn vraag is staat de choke open of dicht zonder kabel kan iemand mij dit vertellen? want hij rijd alsof hij open staat, hij trekt snel op loopt slecht stationair en als ie koud is en hij loopt net als je dan gas geeft slaat hij weer af hoop dat iemand een oplossing heeft of een mogelijke oorzaak.
 
Advertisement - register to remove this

heb ik ook mijn choke kabel is ook kapot hij staat gewoon open als ie loopt moet je hem ff een paar sec laten lopen 10 tot 20 en dan kan je gewoon weg rijden als ie niet wil starten ff de luchtfilter dicht houden en anders een nieuwe choke kabel er op zetten
 
ik stel voor om een nieuwe kabel te kopen. het zal niet de wereld kosten.
en als ie slecht KOUD loopt zou die uit staan maar als je rijdt en het is beroerd dan zou je zeggen hij staat aan dus misschien zit ie ertussen vast.
je moet gewoon ff je carb open maken aan de bovenkant waar je kabels naar binnen gaan nieuw kabeltje erin en het zou opgelost moeten zijn.
en ook ff nieuw buitenkabeltje misschien heeft ie knel gezeten.
 
je kunt er vrij makkelijk een nieuwe kant en klare kabel in zetten , is een speciale nippel , maar zowieso beter om een kant en klare kabel te kopen.
 
nu heb ik nog een vraag ik wil me koelvloeistof vervangen hijs leeg of nja bijna maar hoe krijg ik dat laatste beetje eruit en waar zit dat ontluchtingsventiel ding want ik gooi er eerst effe flink wat water doorheen want de koelvloeistof was echt vet vies maar als het systeem gesloten is kan ik alleen dat resevoir volgooien voor de rest niks moet ie lopen als ik hem volgooi ofso?
hoop dat iemand mij dit kan vertellen

en het is gelukt heb hem gewoon vast gezet dat ie dicht zit als ie niet wil starten geef ik wel klein beetje gas bij
thanks voor de hulp alvast
 
Last edited:
Back
Top