beunhaas
1337O|2
project appie SR
Toen ik 16 was mocht ik van men ouders een scooter hebben.
Ik zeer blij natuurlijk,en zoals bijna iedere West-Vlaming wilde ik een MBK booster8P .
Nuja,dat bleek ff wat te klein voor mij(ben 2M groot )
dus werd het zoeken naar een grotere scoot.
Toevallig kwam ik via een vriend een aprilia SR tegen(had nog nooit gehoord over het model )
Het model vond ik best wel iets hebben,er zat zelfs een heuse NRX op en een malossi luchtfilter8P .
Toen ik thuis kwam wilde ik natuurlijk metteen ff gaan testen.
Het scootertje reed met gemak 95 @ teller,maar men ouders vonden dit niet zo leuk.
Dus dan maar ff de STD uitlaat erop gezet,ging hij nog 20 km/h mee8P .Dus dan toch die NRX er terug op
zo zag scoot er toen uit
Heb zo een half jaartje gereden tot dit niet snel genoeg meer was
(ondertussen wel veel gekloot met vario's en koppelingen enzo)
Na veel opzoeken op het internet heb ik besloten om een polini 70 corsa te kopen8) +21mm carb.
Die NRX bleek dan het boeltje op te houden en heb dan maar een shot gekocht.
Daarmee ging ik zo'n 110@ teller.
Na 6000km heeft die corsa de geest gegeven(circlipje uit zuiger gesprongen).
MHR(team)70 cc gekocht dan maar,en zoals je kunt denken, kruk kapot na enkele km's (vervangen door carenzi)
heb dan jaartje tevreden rond getuft @ 130 teller
zg er toen zo uit
Toen ik 16 was mocht ik van men ouders een scooter hebben.
Ik zeer blij natuurlijk,en zoals bijna iedere West-Vlaming wilde ik een MBK booster8P .
Nuja,dat bleek ff wat te klein voor mij(ben 2M groot )
dus werd het zoeken naar een grotere scoot.
Toevallig kwam ik via een vriend een aprilia SR tegen(had nog nooit gehoord over het model )
Het model vond ik best wel iets hebben,er zat zelfs een heuse NRX op en een malossi luchtfilter8P .
Toen ik thuis kwam wilde ik natuurlijk metteen ff gaan testen.
Het scootertje reed met gemak 95 @ teller,maar men ouders vonden dit niet zo leuk.
Dus dan maar ff de STD uitlaat erop gezet,ging hij nog 20 km/h mee8P .Dus dan toch die NRX er terug op
zo zag scoot er toen uit
Heb zo een half jaartje gereden tot dit niet snel genoeg meer was
(ondertussen wel veel gekloot met vario's en koppelingen enzo)
Na veel opzoeken op het internet heb ik besloten om een polini 70 corsa te kopen8) +21mm carb.
Die NRX bleek dan het boeltje op te houden en heb dan maar een shot gekocht.
Daarmee ging ik zo'n 110@ teller.
Na 6000km heeft die corsa de geest gegeven(circlipje uit zuiger gesprongen).
MHR(team)70 cc gekocht dan maar,en zoals je kunt denken, kruk kapot na enkele km's (vervangen door carenzi)
heb dan jaartje tevreden rond getuft @ 130 teller
zg er toen zo uit
Last edited: