Appie rs

GileraGSM

Schakel-Pro@BMW
Heej,

Een kammeraad van mij had een RS. Vet goed ding, reed lekker, en je had hem helemaal onder controle(heb er ook een paar keer mee gereden), alleen als je voor de eerste keer er opzit, zit het vet beroerd maar daar wen je wel aan
biggrin.gif
. Hij gonsde alleen wel bij 9000 toeren, en elke maand nieuwe remblokken, en schakelde soms wat stroef. En niet snel... zul je toch 70cc moeten nemen
biggrin.gif
, dan blaast hij echt.
Ik zou het wel doen, vooral het schakelen is heel cool.
mzzl

Advertisement - register to remove this

ik heb niet voor niks een extrema gekocht, dat ding is echt veel mooier dan de meeste mensen denken. ikzelf vind hem ook mooier dan de nieuwe rs EN betaalbaarder want dat is ook wel belangrijker. die nieuwe rs´en zijn bijna onbetaalbaar en voor een redelijk prijsje is er toch wel een extrema te vinden als je geluk hebt.

Originally posted by Aprilia_Rs_Extrema:
de mijne kostte 2000 gulden

van welk jaar is die van jou en hoeveel heeft hij al gelopen? die van mij heb ik gekocht voor 2500 hij is van '96('94 model) en hij had 17500 gelopen toen ik hem kocht

[This message has been edited by Gijshouwen (edited 26 March 2001).]

gijs, ff een vraagje: zit in de uitlaat van een RS uit 1993 een prop?! en zoja, ligt deze er maar een beetje los in? ik heb net met rs_extrema de uitlaat eronderuit gehaald en nog meer dingen (remblokjes achter vervangen, versnellingsbakolie etc) en toen ik met het expansiestuk schudde, klonk het alsof er een vrij groot stuk metaal los in lag, kan dit dus een begrenzer zijn of niet?
ennuh, wat scheelt dat nou pcies als je die eruit haalt?!? thx (mede namens rs_extrema
smile.gif
)

ja volgensmij zitten er zelfs 2 bergrenzingen in nl. een een buisje aan het begin van de bocht(kan dus zijn dat dat buisje los is gekomen en nu onder in de uitlaat ligt) en er zit ook nog een schot in het expansie stuk (dit weet ik niet uit eigen ervaring want bij mij zat er al een Arrow uitlaat onder toen ik hem kocht
biggrin.gif
)maar als je ff op www.aprilia2000.com kijkt dan staat het daar uitgelegd(als het daar niet staat moet je ff op www.aprilia.highspeedzone.com kijken)
als je die begrenzers eruit hebt zal het zeker een hoop schelen de Rs'en in Italie lopen standaard al 110 km/h("snelle" cilinder,originele uitlaat(onbegrensd) en 19mm carb).

[This message has been edited by Gijshouwen (edited 28 March 2001).]

Originally posted by Jasper:
mooi, dat wordt slijpen dus :P

hmm.. een beetje lassen zou ook niet gek zijn
biggrin.gif
biggrin.gif

P.S. zorg dat je even dat je zeker weet dat het de originele uitlaat is(en of hij nog begrensd is of niet) voordat je gaat slijpen.

Back