Originally posted by enrico:
Jah die MH is ook wel mooi, maar dat oude model rs was ook niet zo moelijk op te voeren hoor...
Originally posted by Raymon_K:
oh ja en Gijshouwen als jij die scootin test had gelezen dan was je er achtergekomen dat het geen onzin was wat ik schreef ( ja de scootin ja) en het blokkie zelf mag misschien hetzelfde zijn maar de oliepomp uitlaat etcetera is toch echt bagger vergeleken met de Appie Rs. En ga zelf eens op een Rs rijden en dan op een Mh dan praten wij wel eventjes verder ofdat ze gelijk zijn. Voor een nieuwe Rs moet je erreg veel geld tegenaan gooien ( boven de aanschafprijs nog eens) om hem een beetje hard te laten rijden.
mzzzl Raymon
Originally posted by Gijshouwen:
he ik heb precies dezelfde als jou ik heb er alleen geen stickers op(en geen geel plaatje)
btw: wat is je set up?
Originally posted by Jasper:
80cc, std luchtfilter, std uitlaat, 14 mm carb, en tjah, de rest is eigenlijk standaard, maar er gaat weer een 50cc onder, welke zou jij nemen gijs?!? we zitten nog te twijfelen
Originally posted by Raymon_K:
Jongen koop geen RS dat ding is zo moeilijk op te voeren. Als ik jouw was kocht ik een motorhispania een vriend van mij heeft er ook 1 en met alleen de prop loopt ie 110 nou dat hoef je niet met een RS te verwachten hoor, Nee als ik jouw was kocht ik een MH of anders een derbi (zonde van die voorkant).mzzzl Raymon
Originally posted by Jasper:
misschien wil ie hem wel verkopen, dat vraag ik wel ff aan hem..... het is een zwarte cilinder (dat is toch een tp?!?)