Originally posted by NastroAzzuro:
Maar is een RS voor lange afstanden wel relaxed? kun je dan niet beter een Derbi Senda of Gilera GSM ofsow kopen?? Ik vind een RS wel mooier trouwens, maar de vetste schakel opput moment is toch de Derbi GPR
Originally posted by enrico:
jah die rs heb ik gezien wel wreed ding jah! Ik hoef maar max. een half uur te rijden (20km) dus een rs lijkt me wel wat, alleen is het moeilijk om een goede 2de hands te vinden die niet is afgeragd... Maar jah ik heb nog de tijd om te zoeken ik heb hem toch maar in september nodig!
hoezo niet? mb's zijn best kewl...Originally posted by Jasper:
ja, je zegt het goed: GRAPPIG, ik wil echt niet gezien worden op zo'n ding als ik naar school ga ofzow
Gilera GSM is heel makkelijk optevoeren, met orginele tandwielen, alleen een andere uitlaat, loopt hij 100, maar kammeraad van mij heeft er 105 mee gehaald (hij is lichter dan ik). Senda is ook heel cool, GPR ook maar die zijn 2e hands vaak zo afgeragd.Originally posted by NastroAzzuro:
Maar is een RS voor lange afstanden wel relaxed? kun je dan niet beter een Derbi Senda of Gilera GSM ofsow kopen?? Ik vind een RS wel mooier trouwens, maar de vetste schakel opput moment is toch de Derbi GPR