This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Appie rs

GileraGSM

Schakel-Pro@BMW
Heej,

Een kammeraad van mij had een RS. Vet goed ding, reed lekker, en je had hem helemaal onder controle(heb er ook een paar keer mee gereden), alleen als je voor de eerste keer er opzit, zit het vet beroerd maar daar wen je wel aan
. Hij gonsde alleen wel bij 9000 toeren, en elke maand nieuwe remblokken, en schakelde soms wat stroef. En niet snel... zul je toch 70cc moeten nemen
, dan blaast hij echt.
Ik zou het wel doen, vooral het schakelen is heel cool.
mzzl
 
Maar is een RS voor lange afstanden wel relaxed? kun je dan niet beter een Derbi Senda of Gilera GSM ofsow kopen?? Ik vind een RS wel mooier trouwens, maar de vetste schakel opput moment is toch de Derbi GPR
 
schakelen is wel cool jah, gister nog met iemand naar een RS extrema gekeken die hij dus ook heeft gekocht

rijdt wel lekker, alleen maakte hij niet echt veel toeren, bleef bij 7500 hangen, net alsof ie begrensd was, mijne kan tot 11500 ofzow
maar koop maar een schakel, veel gaver dan die scoots (no offence
)
 

ja, ik vind een gpr ook het gaafste, alleen de voorkant vind ik stukken minder, bij een extrema ofzow is de voorkant mooier
niet zo hoekig, meer afgerond........
 
ik weet niet wat jij lange afstanden vind maar als ik een uur op mijn RS gereden heb dan begint hij toch wel een beetje ongemakkelijk te worden(maar dat kan ook door mijn lengte komen) maar verder rijdt het super relaxt. de nadelen van de RS zijn de versnellingsbak (is niet echt soepel maar dat kan ook zijn omdat die van mij al 23.000 op de teller heeft), de originele cilinder is bagger(7500 toeren en helemaal geen vermogen), de originele carb + spruitstuk zijn erg klein (9mm) maar die kun je uitboren tot 14mm, je kunt je helm niet kwijt(ik zit er niet mee maar als je een scooter gewend bent...)ik kan trouwens wel gewoon mijn sloten kwijt.verder heb ik er weinig op aan te merken en als je hem op gaat voeren dan heb je geen nadeel meer aan die ori carb+cilinder. het vraagt natuurlijk iets meer onderhoud(olie, ketting spannen/smeren)maar ik vind het leuk om aan mijn brommer te klooien dus das ook niet echt een probleem. verder rijdt hij superrelaxt(stukken beter dan de gemiddelde scooter)en remmen doet hij nog beter verder is het ook wel leuk als al die motorrijders je begroeten en waarschijnlijk zitten er niet veel lui bij jou op school die ook een RS hebben dus je bent ook nog eens origineel. een heel verhaal maar verder heb ik niet zoveel meer te melden maar als je nog vragen hebt hoef je je niet in te houden van mij


------------------
RS 50 ExtremaR 70cc(49mm),Arrow uitlaat,andere krukas,ori.carb.(9mm)
 
jah die rs heb ik gezien wel wreed ding jah! Ik hoef maar max. een half uur te rijden (20km) dus een rs lijkt me wel wat, alleen is het moeilijk om een goede 2de hands te vinden die niet is afgeragd... Maar jah ik heb nog de tijd om te zoeken ik heb hem toch maar in september nodig!
 

een half uur is goed te doen vind ik en als je echt een RS wilt dan zou ik nu maar vast rond gaan kijken want er zijn inderdaad weinig fatsoenlijke 2e handse RS'en te koop(die ook nog een beetje betaalbaar zijn) ik ben ook een half jaar voor mijn verjaardag begonnen met zoeken.
 
Ik ben dus die gast waarmee jasper gisteren een rs extrema heeft gekocht. Ik zal komende week wel wat plaatjes posten. Hij is echt heel mooi, bijna geen kapschade, moet alleen een 50cc cilinder, voor de rest is ie pico bello. Schakelbrommer rulez

greetz,Aprilia_Rs_Extrema
 
Schakelbrommers roelen best wel, heb je toch al meer het 'motorgevoel'
naja, Scooters roelen net zo hard...
daarom ga ik ook een ciao kopen, dan roel ik niet meer
honda mb lijkt me btw ook wel grappig
 
Eej ik wil misschien binnenkort een appie rs kopen, maar ik vraag me af doe ik hier goed aan? Of kan ik beter een nrg kopen? Ik ga lange afstanden rijden dus ik wil iets betrouwbaars, en oimdat ik gek ben van motors enz. wil ik waarschijnlijk gaan schakelen, dus als iemand nog een goede rs, Mh, derbi etc. heeft zeg het dan ff!

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Gilera GSM is heel makkelijk optevoeren, met orginele tandwielen, alleen een andere uitlaat, loopt hij 100, maar kammeraad van mij heeft er 105 mee gehaald (hij is lichter dan ik). Senda is ook heel cool, GPR ook maar die zijn 2e hands vaak zo afgeragd.
Dus ik zou kiezen tussen: RS, GSM, Senda,GPR (nieuw). Mb's zijn idd wel cool, alleen vaak ok zo afgeragd. MT en MTX is echt 3x niks, behalve met een 110cc en 125cc roelen die dingen echt!.
mzzl


------------------
Gilera GSM, Giannelli uitlaat, grotere sproeier, en nog wat ander standaard opvoergedoe loopt bijna 100km/h
 
Jongen koop geen RS dat ding is zo moeilijk op te voeren. Als ik jouw was kocht ik een motorhispania een vriend van mij heeft er ook 1 en met alleen de prop loopt ie 110 nou dat hoef je niet met een RS te verwachten hoor, Nee als ik jouw was kocht ik een MH of anders een derbi (zonde van die voorkant).

mzzzl Raymon