appie rs kopen?

lenno

Koekwaus Racing Team
volgens mij zijn die best wel te vertrouwen.

en over die oliepomp : haal die er dan gewoon uit en ga op mengsmering rijden.
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

dat oliepomp verhaal vind ik maar wazig, en mengsmering vind ik ook dom om te doen, waarom heb je anders dat reservoir......... ow, goede keuze trouwens, chessie, zeer mooi ding
smile.gif
vrij goede kwaliteit, 5 bak ook wel lekker..........
 
mja oliepomp verwijderen is misschien helemaal niet nodig bij deze brommers.

uit ervaringen met een hele zooi tsx'en en mt's enzo weet ik dat die er nogal vaak ermee kapten helaas.

maar wat is dat dan met die rs oliepompen ?
 
Ja die rs die ik kan kopen heeft ook zijn oliepomp eruit gegooit geloof ik... Maar bij die nieuwe zodra je een redelijke snelle brommer hebt moet je een snellere oliepomp nders heb je zoiezo een vastloper!
 
heb ik ook gehoord, als je boven de 60 komt houd die oliepomp et niet meer bij ofzo, lijkt me bull.

stond geloof ik ook op die appie rs site

------------------
Regel 1; Tim heeft altijd gelijk.
Regel 2; Heeft Tim geen gelijk dan treed automatisch regel 1 in werking.
 
Koele signature
smile.gif
...

Het smeerprobleem zal wel niet snelheidsgebonden zijn, het is tenslotte krukasaangedreven en blijft dus verhoudingsgewijs hetzelfde... kan wel zijn dat cilinders die het beste presteren bij hoge toerentallen (en deze dus ook draaien) wat meer olie nodig hebben...

Greetz.
 
Als ik mijn scooter heb verkocht wil ik een aprilia rs50 chesterfield (96) van iemand in de buurt kopen, maar weet iemand of die dingen goed zijn of vaak naar de flikker gaan? Hij heeft altijd zonder begrenzers gereden.... Ik hoorde dat de nieuwe versie snel vastloopt i.v.m oliepomp is dat bij die oude ook zo?

Greetz,

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Bij een grotere cilinderinhoud, is de capaciteit ook groter, er kan dus meer mengsel in (en daar zit verhoudingsgewijs natuurlijk net zoveel olie in)... Misschien is het ook daarom wel een aanrader om een grotere carb. te monteren...

Greetz.
 
lijkt mij logisch dat je met 70cc ofzow een grotere carb erop zet dan die (standaard!!) 9mm, opboren naar max 14 schiet ook niet op, gewoon nieuwe carb >20mm
 
Back
Top