Appie Rally MHR50
Laatst m'n 4e scooter alweer gekocht omdat m'n Runner gejat is, en toch nog redelijk mobiel wil blijven.
Ik heb al een Neo'sje, Zip (die ik nog heb) en een Runner gehad. Nu had ik nog een Runner carter liggen, en kon dat ruilen met 50 euro tegen deze Rally
Thnx to Danny en Nick 8)
Mijn 1e scooter, l33t3 Neo's
Mijn Zomer 2003 project
Neo's verkocht en Renner gekocht, ook al weer weg :\
Gisteren de Rally opgehaald en maar ff gekeken wat er vernieuwd moet worden. Dat valt op zich nog wel mee.
Doel van deze Rally:
Moet er niet mooi uitzien (TTT > Tape & Ty-wrap Tuning), goed rijden, alles werken. Misschien nog wat pretspul, maar dat ter zijne tijd =) (denk aan Yasuni R, Malossi vario oid.. niet echt bijzonder..)
De krukas lagers waren al vervangen, dus dat scheelt. De originele velgjes van een Rally zijn oerlelijk, maar d'r zaten al SR Viper velgies onder
Nou, hier dan de foto's:
Het blok. Nog gewoon standaard, ik heb hem in onderdelen gehad en heeft dus nog niet gelopen.
Dashboard, met leuke km stand
Kappen enzo:
Scooter opgehangen om schoon te maken:
Frame heb ik al wat opnieuw gespoten, en blok hangt er nu alweer onder. Morgenmiddag wil ik de kabelboom aansluiten, en kijken of ik hem aan de praat krijg
Begin nou niet te mekkeren dat hij niet projectwaardig is, ik laat alleen m'n scooter zien hoe ik hem opnieuw opbouw
ASAP weer een update =]