Ik heb mijn uitlaat verwisseld reed goed. Volgende dag ga ik naar school stotterd als de tering. Denk ik zo van is mijn bougie weer en ja hoor was de bougie WEER. Wat kan de reden zijn dat de bougie weer kapot is. Ik heb nu warmtegraad 8 ipv 9 en ben benieuwd hoe lang hij het houd. De bougie kleur was gewoon koffiebruin dus ja ik weet het niet.
Hmmmzzzz |( niet aan gedacht morgen die ff vervangen. Een waterdichte is wel aan te raden met dit weer. ik post wel of hij het goed doet met nieuwe bougiekap.
BTW mijn blok word ook super warm. Bougie is gewoon koffiebruin en er komt dikke stoom van blok af? is dit normaal of is het beter een gekoelde carterdeksel te maken/kopen?
Ik heb ook hetzelfde, maar bij mij is het de cilinder die niet goed meer is.... Iets met de koeling geloof ik. Als ik een andere cilinder erop zet dan is het probleem weg. ik kan met die snelle cilinder 1 dag rijden, maar daarna gaat hij weer stotteren als een gek.
Originally posted by QuickSilveR85 Mkay zijn er nog speciale kenmerken waar ik op moet letten bij het kopen van zo'n bougiekapje zodat hij waterdicht blijft?
huh
9 = dan toch juist een koudere bougie. dat dacht ik. maar bij mij blkeek zo iets ook aan een versleten bougie dop te liggen. leg 5 euro neer en je bent er hopelijk van af