Het lijkt niet op het plaatje.Is het zoiets , is het wat @Charlie al aangaf , een vacuum bediende kraan , die jij niet meer nodig hebt . Aangezien je hand bediende kraan .
Als de nippel op de carb is afgedicht kun je het zo laten , of slang weghalen , wat een beter gezicht is als zo'n loshangende slang .
Wat houden die systemen in? Ik weet wel dat er eerst een soort emissie systeem op zat.Het motorvacuum wordt ook vaak, naast het bedienen van het vacuumkraantje, gebruikt om het luchtpompje van het SLS- of PAIR-systeem aan te sturen.
Ik weet niet of jouw brommertje dit heeft maar gezien het bouwjaar lijkt mij dit de plausibelste verklaring.
Juist ja !Ik weet wel dat er eerst een soort emissie systeem op zat.
Ah top dan weet ik genoeg, bedankt voor de reacties!Juist ja !
Ik ben er net achter gekomen dat de aansluiting op de carb std al afgedicht is, maar er zit wel een andere aansluiting naast de luchtinlaat. Weet je toevallig waar dit voor is? Als ik er remreiniger in spuit komt het er bij de vlotter uit. Het is een dellorto PHBN 16 PS.Juist ja !
Ik heb nog een aantal losse kabels gevonden, weet je toevallig waar die bij horen?Dat "dingetje" is een elektrisch gestuurd klepje en dat andere andere "dingetje" is inderdaad een filtertje.
Het slangetje van het filtertje loopt naar het luchtklepje en vanuit het luchtklepje loopt er een slangetje naar de carburateur.
Ik ken dit principe alleen van Euro4 4-takt scooters met de Dellorto ECU.
Jij hebt, zo te zien aan de carburateur, een gelijksoortig principe maar dan op een 2-takt.
Dus ja er moet een slangetje lopen van dit klepje naar de carburateur en als dit slangetje los ligt en op de carburateur heb je een nippel die niet aangesloten zit, hoort hier waarschijnlijk het losliggende slangetje van het luchtklepje op.
De 4-pins connector zou van de stator kunnen zijn alleen is die rood/witte draad dan rood/geel, maar ik heb eigenlijk geen idee wat dit voor connector echt is, maar zou deze toch van de stator zijn zou de brommer ook niet kunnen lopen.Achter de rood met witte kabel zit een blauw met witte kabel bij de 4pin connector.
Ik denk niet dat die manual voor de 2020 versie is.De 4-pins connector zou van de stator kunnen zijn alleen is die rood/witte draad dan rood/geel, maar ik heb eigenlijk geen idee wat dit voor connector echt is, maar zou deze toch van de stator zijn zou de brommer ook niet kunnen lopen.
Die andere ook geen idee, maar als jezelf wilt puzzelen hieronder heb ik een file toegevoegd, het elektrisch schema staat op blz 7.
Klopt inderdaad, het bouwjaar was ik even uit het oog verloren na 13 posts.Ik denk niet dat die manual voor de 2020 versie is.
Ik heb wel zo boekje gekregen, ik zal morgen even kijken.Zit er bij je brommertje geen Usermanual?
Soms vind je hierin een elektrisch schema en als dit zo is, zou je dit hier even willen posten?