This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Alternatief voor Kazaa

Ruben_09 said:
DC++ is idd wel een aanrader , vind vrij wel alles.En het is wel simpel om te gebruiken.
Ik zelf zweer bij DC++.. vind vet veel en je kan albums in 1 x downloade.. niet nummer voor nummer zoals bij Kazaa.. :W
DC++ dus.. +ralf+
 
Ruben_09 said:
DC++ is idd wel een aanrader , vind vrij wel alles.En het is wel simpel om te gebruiken.

Ik denk dat het voor de gemiddelde Kazaagebruiker toch wat lastig kan worden. :X
Maar als je het gewoon snapt is het DE oplossing ja.
 
dc++ vind ik echt zuigen , je moet telkens bij een server connecte maar die pleurt je er weer uit
 
Pff veelste veel werk

Net op Kazaa naar liedjes gezocht maar ze zijn echt allemaal verziekt met kraken erin etc etc

Net Limewire erop gezet , liedje dat ik zocht gesearcht , 1e diek vond was gelijk perfect en binne 10 sec binne
 
vind emule de beste opvolger , zijn veel mods van ( ik gebruik emcrypt)

je kan hele albums als zips downen , films vind je alles , je kan via sites zoeken.

t enige prob is de speed , en je moet sharen om te downen
 
Sharen om te downen lijkt me geen probleem voor de meesten toch?! In al die jaren hebben we allemaal wel een leuke "collectie" opgebouwd of non?!
 
Tim_xsh said:
vind emule de beste opvolger , zijn veel mods van ( ik gebruik emcrypt)

je kan hele albums als zips downen , films vind je alles , je kan via sites zoeken.

t enige prob is de speed , en je moet sharen om te downen
Zelfde als met DC++, zoek je naar een directory, je moet hier ook sharen om te downen.. maar dan share je gewoon 1 grote film ofzo.. ik zit nu bij een hub waar je 1gb nodig hebt om zelf daar ook te kunnen zijn.. en die vind alles prima..
 
seaberd said:
allemaal troep die progies!

Nieuws groepen gaan gebruiken!
Nieuwsgroepen zijn lame , en sommige providers ondersteunen dat zowizo niet (chello)
ftp owned de scene toch nog steeds *D . Kazaa gebruik ik heeeeeel af en toe voor wat oudere muziek.