Tymoo

New Member
Beste leden van dit forum. Ik heb een vraag over mijn gloed nieuwe alpha remlicht.

Ik heb zo ongeveer een maand geleden gloed nieuwe alpha ledjes en achterlicht geïnstalleerd.

Nu was ik een rondje aan het rijden en kwam ik er thuis achter dat mijn achterlicht het begeven heeft. Het remlicht werkt nog wel.

Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen controleren of wat ik in dit geval kan doen?

Informatie:
Piaggio zip 4t 50cc
2014
Na installatie nergens meer aangezeten.
 
Advertisement - register to remove this

Staan de led's wel op gelijkstroom ? Het remlicht werkt via de accu , is gelijkstroom . Kun je jou voorlicht aanzetten zonder dat de motor loopt ?
Als dat kan zitten het voor en achterlicht op de accu . Branden ze alleen als de motor loopt , zullen ze op wisselstroom werken , wat een led niet lekker vind , en daardoor stuk kan gaan .
 
Staan de led's wel op gelijkstroom ? Het remlicht werkt via de accu , is gelijkstroom . Kun je jou voorlicht aanzetten zonder dat de motor loopt ?
Als dat kan zitten het voor en achterlicht op de accu . Branden ze alleen als de motor loopt , zullen ze op wisselstroom werken , wat een led niet lekker vind , en daardoor stuk kan gaan .
Hey! Bedankt voor je reactie.

Zodra ik mij contact omdraai dus zonder de zip te starten gaan alle ledjes aan, dus ook het achterlicht maakt zijn animatie en blijft branden!

(Achterlicht nu dus niet meer)

Zou dus op gelijkstroom moeten staan.

het alpha achterlicht zit gewoon aangesloten zoals het originele achterlicht ook aangesloten zit.
 
Last edited:
Back
Top