Wim
Hoi?
Hier alles over het verlagen van de voorvorken..
Mogelijkheid is om de kleine stootrand weg te frezen uit je kroonstuk waardoor je de voorpoten door kan schuiven..
Je kan ook de voorpoot uitelkaar halen door de (vaak imbus) bout onderop de voorpoot los te draaien..
Uiteraard zit er olie in de voorpoot dus denk daar ff aan..
Dan steekt er uit de binnenpoot vaak een stangetje waar de veer weer aan vast zit..
Dat zit vaak vast met een seegering (Huisborg ring)..
Als je die loshaalt kan je de (Grote) veer eruit halen..
Daar kan je dan een stuk afslijpen waardoor hij lager komt..
Met dikkere olie kan je er voor zorgen dat hij stug is/word en dat hij niet zo gouw uitveert..
Als er meer sugesties zijn zal ik die in de eerste post zetten..
Je mag foto posten, als er maar een duidelijke uitleg bij zit!!
Mogelijkheid is om de kleine stootrand weg te frezen uit je kroonstuk waardoor je de voorpoten door kan schuiven..
Je kan ook de voorpoot uitelkaar halen door de (vaak imbus) bout onderop de voorpoot los te draaien..
Uiteraard zit er olie in de voorpoot dus denk daar ff aan..
Dan steekt er uit de binnenpoot vaak een stangetje waar de veer weer aan vast zit..
Dat zit vaak vast met een seegering (Huisborg ring)..
Als je die loshaalt kan je de (Grote) veer eruit halen..
Daar kan je dan een stuk afslijpen waardoor hij lager komt..
Met dikkere olie kan je er voor zorgen dat hij stug is/word en dat hij niet zo gouw uitveert..
Als er meer sugesties zijn zal ik die in de eerste post zetten..
Je mag foto posten, als er maar een duidelijke uitleg bij zit!!