Alarm Zuigt AARZ

Lieuwe

Super User
Ik zou gisteravond ff film halen met een maat van me (Aerox)... wij reden daar dus relaxt, voor het politie bureau :| ik wou afslaan ff heilig men richtingaanwijzer aan 0? gaat men alarm opeens af dikke teringherrie scooter slaat uit enz enz

Wij zo van fuck wat is dit.. alarm was der dus gewoon in 1x keer opgegaan, kon men scooter natuurlijk niet starten want dan ging het alarm gelijk af :| ... (nog steeds voor het politiebureau :D ).

Ik had de ab van men alarm niet bij me dus men maat helemaal terug naar mijn huis om zon kutding op te halen... na een kwartier wachten ofzo was ie eindelijk terug :! dus ik alarm eraf en gewoon weer rijden :W

Dus wij naar videotheek was die gvd al dicht :( helemaal voor niets erheen gereden..... wij dus weer terug over de grote weg ff die gast eruit blazen met men 70cc :# .... ik zag een auto aankomen van een andere weg die af wou slaan dus ik ff gas open snel ervoor langs was het dus een politie dude :D die gast eerst achter mij aan maar ik blaasde met 100 de bebouwde kom in dus politie gaf het maar op na 10 sec 8)

Maar toen kwam men maat eraan :p ff leuke meeting met politie gehad 70 piek boete voor op grote weg :| .... (ik dacht altijd dat et 120 was ofzo), ach ja valt nog mee 70 piek.

Politie dacht dat ik een motor was want het ging zo snel :W .... is trouwens ook een motor maar jah :rolleyes:

Maar ik wil dus vandaag ff het alarmpje eraf slopen weet iemand waar dat zit?? gewoon standaard piaggio alarm.

Greetz

oeps deze topic kon beter in scooters algemeen arne kan je em ff move ??

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Alarmen zijn gewoon k*t, dus dat hoef je niet te vertellen...

Ik heb nog nooit een alarm gehad en heb bijv. ook nog nooit een accu hoeven te vervangen in een scooter van me...

Politie-verhaal; kewl, dus op 80 km-weg rijden is maar 70 piek?

Greetz.

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Koel, dus als ik op de snelweg rij hoef ik maar fl. 120,= te betalen?:P

Leuk, tenminste als je 45 km/u rijdt daar:)...

Greetz.

je moet minimaal 60 op de snelweg :) behalve als je een golf hebt en lekker wijf bent :D :D :D :D 8P

ik werd laatst ook aangehouden op de prov. weg...
Gewoon een leuk lulverhaal ophangen met een goeie smoes
erbij dan laten ze je wel gaan... als je geluk hebt...
hehe, nix aan de hand, alleen klote als je weg moet
rijden want die van mij maakt nog een flinke herrie man!

mzzl

Originally posted by hebo-aeroxje
ik werd laatst ook aangehouden op de prov. weg...
Gewoon een leuk lulverhaal ophangen met een goeie smoes
erbij dan laten ze je wel gaan... als je geluk hebt...
hehe, nix aan de hand, alleen klote als je weg moet
rijden want die van mij maakt nog een flinke herrie man!

mzzl

jah, zoiets van: "ik rij maar op de grote weg, want met 100 over het fietspad zie ik niet zitten......" :rolleyes:

Back