Alarm voor een Mbk Nitro\Yamaha Aerox

Pure evil 911

Nitro member
Hallo,

Ik ben op zoek naar een alarm voor men nitro. Nu stuit ik echter wel op een paar vraagjes ik kan er niet bijster veel terug van vinden op dit forum (via de search) en als k google kom k bij allerhande marktplaatsachtige sites uit.

Eerst en vooral ben k op zoek naar een degelijk systeem dat luid genoeg kan loeien}) en nog best degelijk is ook.
Nu mijn vraag is het is de bedoeling om 's nachts het alarm aan te laten staan nu kan men accu dit trekken of kan ik hier iets voor fixen dat men beestje wel van stroom voorzien blijft? (2de accu, andere accu... ?)

Men nitro is van bouwjaar 2004 nu heeft er iemand ervaring mee met alarmen op dit type enz...
Ik ben al gaan zien op sites als scooterparts enz maar vind er enkel universele, piaggio of wel aprillia alarmen terug.
En hoe zit het met het aansluiten. Ik las dat je best een kabelboom kan aanschaffen voor het alarm aan te sluiten maar hoe zit dit allemaal in mekaar...

Graag wat info

tx :W
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk als jij snachts je alarm aanzet, bijvoorbeeld met een bewegingssensor (Als ie beweegt gaat ie af) dat het pas stroom kost wanneer het alarm afgaat. Hij moet niet constant stroom geven aan de bewegingssensor. Dus 2e accu etc is niet nodig. Verder ben ik niet zo heel erg thuis in alarm-pjes. Succes !
 
Ja je kan wel eens gelijk hebben. Maar zijn er verschillende types alarmen ik las dat er types waren met een kwikschakelaar, met een trillingsschakelaar maar wat is nu net het voordeel van deze dingen en wat raden jullie aan.

Misschien een linkje naar die spyball want googlen levert zeer zeer weinig op :?

tx
 
heb zelf een piaggio alarm op mijn aerox, je besteld dan gewoon een kabelboom van je alarm naar je aerox, en je kunt de bekabeling er zo in klikken. heb zelf nooit problemen gehad met mijn accu, maar ik rijd vrij veel, en ze het alarm sávonds in de garage nooit aan. de meeste scooter alarmpjes werken d.m.v. een shock sensor die reageerts op schokken en is vaak in te stellen in gevoeligheid.
 
Back
Top