airsal t6 of malossi giet?

eve

x-twb
Oi

Ben een blokje aan het maken met de volgende setup er al onder

-21mm dellie
-spruitje handmade
-giroudo krukas
-bidalot uitlaat
-rotor
-vivapolies +2 g koppeling
-polini vario+25grade ster

Nu moet ik nog aleen een cilinder die ik strakt ga halen.
Het blokje dient niet om straat gebruik gewoon om op cros vervoer te hebben :)

Ik twijfel tussen

-Malossi giet ijzer 1ste maal opgeboord wand is dus gewoon nieuwe ,nieuwe zuiger er in etc 70euro

-Of gewoon een gloenieuwe airsal t6,bij wallie is deze met fluiters niet met vlinder.80euro

Hij gaat geen koeling krijgen van fan :| En het zou een beetje heel moeten blijven.

Oi
 
Advertisement - register to remove this

Dat valt best wel mee :) niet te lang rijde , maar ik zou er zeker wel een fan opplaatse voor de zekerheid

De malossi 70 giet is niet te verglijken met de Airsal t6 in PRESTATIES alleen!

De malossi heeft meer voordelen: Gaat langer mee , is niet hoogtoerig, goede kwali + afwerking

De airsal MET afgewerkt worden en liefts een neiuwe zuiger anders gaat ie niet lang mee

De airsal vlamt maar de malossi is vertrouwbaarder
 
Heb een malossi giet en hij loopt goed genoeg om mee rond te kunnen.koeling blijft eigenlijk ook wel leuk.Ik merk toch niks van prestatie verschil as ie warm heeft.Aleen men koppeling begint dan onleuk te doen:(.
 
bij een malossi giet heb je altijd het voordeel loopt hij vast, of krijg je een warm loper, door bijvoorbeeld te weinig koeling, dat je hem kan homen , soms zelfs tot 4 keer toe, en het is natuurlijk een cilinder die het nog aardig doet, een airsal is aluminium en kun je niet honen, loopt hij vast of warm dan ben je de sjaak, je moet er ook aan denken dat aluminium cilinders meer toeren draaien en dus sneller warm worden, en zonder koelfan kan dat verkeerd uitlopen
 
Heb er met bob(streetzone,scooterraces ervaring, veel wallaroo's getest en opgevoerd, testbank, hondaverdeler,etc) over gesproken volgens hem de malossi giet kwam 1pk over de polini w std.
Maar heeft nooit een t6 getest en ik heb op straat dan wel een winst gemaakt van malossi naar t6 tuned dan wel.

Meeste tuning potentioneel vindt ik de w poorter (65cc lc) heeft halve spijlen etc...

Volgens mij is de snelste vermits een rotor etc,de bidalot 50cc das een leipe cil.
 
Malossi sport kopen man... superchille cilinder:D ik heb hem onder mij DJ gehad en hij trok auto wheelie met power one pijp, 19mm Dell''orto en met standaard koppeling en vario. Ik trok bijna autowheelies... ik had niet die koelkap erop (geforceerde lucht koeling) en hij bleef altijd rijden... dus koop die malossi.
 
Bassey said:
Malossi sport kopen man... superchille cilinder:D ik heb hem onder mij DJ gehad en hij trok auto wheelie met power one pijp, 19mm Dell''orto en met standaard koppeling en vario. Ik trok bijna autowheelies... ik had niet die koelkap erop (geforceerde lucht koeling) en hij bleef altijd rijden... dus koop die malossi.

Hey bassy? die airsal t6 zou dan gemakkelijk wheelies moeten trekke want die cilinder is een geheel stuk sneller dan een kut malossi sportje

Alleen de airsal is brak afgewerkt en zal niet langer meegaan dan de malossio sport

maar voor power geen twijfel mogelijk : Airsal
 
Back
Top