Airsal Racing - Xtrem 88cc Cilinderkit - Minarelli Horizontaal

Advertisement - register to remove this

Als die krukas van airsal zelf is vind ik dat knap, naar mijn weten maakt airsal alleen cilinders. Het zal wel een omgelabeld asje zijn.
 
Als die krukas van airsal zelf is vind ik dat knap, naar mijn weten maakt airsal alleen cilinders. Het zal wel een omgelabeld asje zijn.

boeie , het word geleverd door Airsal..

of het daar gemaakt word is een heel ander verhaal ,en als je zo dingen gaat bekijken is geen enkel product meer eigen makelij...

persoonlijk denk ik dat het bij Rito oid word gemaakt , of Yasil bijv..

mja , dat maakt ook verder weinig uit...
 
Idd, toch denk ik dat als je serieus met deze kit aan de gang gaat, en je flinke vermogen scoort die as het niet lang leuk gaat vinden. Althans zo ziet het eruit. Alleen het smallend lager is al drama.
 
wat kost een malossi Bigbore en bijbehorende as dan? ;)
een bigbore is denk ik ook wel een stukje beter afgewerkt he. niet dat ik het heb gezien maar ik verwacht van malossi toch wel wat betere kwaliteit als airsal.
edit: valt me trouwens net op dat hij geen losse binnenkop heeft???
 
een bigbore is denk ik ook wel een stukje beter afgewerkt he. niet dat ik het heb gezien maar ik verwacht van malossi toch wel wat betere kwaliteit als airsal.
edit: valt me trouwens net op dat hij geen losse binnenkop heeft???


Kan zijn dat ik verkeerd ben maar ik heb nog niet echt iets goeds gehoord over de afwerking van de big bore.
 
een bigbore is denk ik ook wel een stukje beter afgewerkt he. niet dat ik het heb gezien maar ik verwacht van malossi toch wel wat betere kwaliteit als airsal.
edit: valt me trouwens net op dat hij geen losse binnenkop heeft???

kortom? ;)

je betaald een stukje minder , en je hebt iets minder aan kwaliteit ;)

dus daar mag je dus niks over zeggen eigenlijk..

en dat is een keuze die je zelf maakt..
 
boeie , het word geleverd door Airsal..

of het daar gemaakt word is een heel ander verhaal ,en als je zo dingen gaat bekijken is geen enkel product meer eigen makelij...

persoonlijk denk ik dat het bij Rito oid word gemaakt , of Yasil bijv..

mja , dat maakt ook verder weinig uit...

Het boeit mij verder niets maar ik vind het gewoon leuk om te weten. Ik rijd toch niet met minarelli, en ik zou ook nooit een airsal cilinder kopen.
 
Ja en daarom is er ook een nieuwe versie gekomen, dus oordelen zonder iets ervan af te weten heeft dus geen zin.

Ik heb hem aan ons assortiment nog niet toegevoegd, binnenkort is even een aantal bestellen mischien kan ik dan wat betere foto's posten.
 
Op scooter-attack staat dat Airsal nu Mahle zuigers gebruikt, die zitten toch ook in o.a. Metrakit cilinders? Dan lijkt het me dat de kwaliteit een heel stuk vooruit gegaan is.
 
Back
Top