agenten volgens regels te werk gegaan ?

Originally posted by Neosracer
Die wouten in Deventer zijn echt niet meer relax... Ik word al eerst geslagen met de vuist door een agent voordat ie ff vraagt of ik wil stoppen. Had je toevallig een dikke agent?(vetnek)

Maar je kan het zeker gaan aanvechten, je hebt de politie geen toestemming gegeven om op jou voertuig te gaan rijden. Altijd aan vechten. Maar wacht eerst de bekeuring af. Dat doe ik ook en ik zou hem binnen zes weken hebben, het is inmiddels al 4 weken en nog niks... ik hoop dat ze hem vergeten zijn. Maar gewoon aanvechten.

jah ik had een dikke vetnek met een snorretje en een bril op toen ie bekeuring uit ging schrijven
en verder een mager ventje met een snorretje en een hitler look kapsel

enne je bekeuring zijn ze niet vergeten hoor ;)
 
Waar je ook nog je voordeel mee kan doen:

Had de agent een helm op toen hij ging rijden?
Zag je em verkeersregels overtreden?
Heeft hij wel een certificaat/rijbewijs?
Had je zelf je verzekeringsbewijs nog, en die agent die op je scooter reed dus niet?

Volgens mij is die agent zelf dus meervoudig in overtreding, als je scooter opgevoerd is, rijd hij ook nog eens op een voertuig dat de maximale constructiesnelheid overtreedt > mag ook niet. Hij heeft geen papieren bij zich van jouw scooter, beetje vaag allemaal. Ze zouden volgens mij gewoon een busje moeten laten komen.
 
Originally posted by Rens2002
Waar je ook nog je voordeel mee kan doen:

Had de agent een helm op toen hij ging rijden? Nee had ie niet
Zag je em verkeersregels overtreden? Ja nl : fietspad rijden
Heeft hij wel een certificaat/rijbewijs?weet ik niet
Had je zelf je verzekeringsbewijs nog, en die agent die op je scooter reed dus niet?[ Ik had de papieren niet bij me

Volgens mij is die agent zelf dus meervoudig in overtreding, als je scooter opgevoerd is, rijd hij ook nog eens op een voertuig dat de maximale constructiesnelheid overtreedt > mag ook niet. Hij heeft geen papieren bij zich van jouw scooter, beetje vaag allemaal. Ze zouden volgens mij gewoon een busje moeten laten komen.
 
heb laast bij mijn pa nagevraagd (rechersjeur.. heeft vroeger ook straatwerk gedaan)

politie mag verkeersregels niet overtreden (zoals door rood rijden) zonder dat zij hun signaallichten aan hebben en/of sirene..

dus voor hun geld op de scoot (jouw scoot) dezelfde regels als die jij en ik hebben.
 
Originally posted by xearo
agenten mogen de verkeersregels nu eenmaal overtreden......

Niet als ze daar geen directe aanleiding toe hebben... Mja, wie gaat ze stoppen? Hun collega's? 8P

Ik vind het echt gaarheid hoor!!! Ik had me zeker in de boeien laten slaan! Het is jouw brommer, daar mogen zij niet zomaar op gaan rijden! Ze mogen toch ook niet zomaar een in beslag genomen goed gebruiken? Stel je voor, ze nemen je zonnebril in beslag, dan mogen ze die toch ook niet opzetten? Die moeten ze meenemen naar het bureau en een rapport opstellen etc etc. Wie weet waar die agent wel niet helemaal heen is geweest met je brommer?! Hij had gewoon zin om te rijden;)
 
maar als ik dat gebruik om bezwaarschrift in te dienen zal het het woord van de agenten vs mijn en me vrienden woord worden

1 keer raden wie er dan gaat winnen :(
 
Originally posted by xearo
ja ok. maar wie moet de agenten bekeuren dan? juist, dat kan niemand....

Onzin. Dus agenten mogen alles doen wat ze willen volgens jou, omdat ze niet bekeurd kunnen worden?

slidervsstunt: Je kunt dus bezwaarschrift indienen, en dan wordt de agent op het matje geroepen: zonder helm rijden, verkeersregels overtreden, maarja zie dat eerst nog maar eens te bewijzen! Toevallig geen digicam bij je? ;)

Wat ook stom klinkt, maar wel zo is, hij verbruikt gewoon jouw benzine, terwijl jij er niet op rijdt. Voor hetzelfde geld rijdt ie eerst nog ff langs huis om iets te doen, en daar betaal jij voor? Het lijkt me niet dat jij toestemming geeft aan hem om op je scooter te rijden (of misschien wel, omdat je je sleutels hebt gegeven). Ze mogen voertuigen wel in beslag nemen (door busje te laten komen), maar zover ik weet er niet ff lekker zelf op gaan scheuren.

Als het Amerika was had je em ff lekker kunnen aanklagen en flink wat geld kunnen innen, maarjah :D
Hou ons op de hoogte want ik vind het wel interessant! Al een rechtsbijstandpersoon gesproken?
 
Originally posted by slidervsstunt
[Volgens mij is die agent zelf dus meervoudig in overtreding, als je scooter opgevoerd is, rijd hij ook nog eens op een voertuig dat de maximale constructiesnelheid overtreedt > mag ook niet. Hij heeft geen papieren bij zich van jouw scooter, beetje vaag allemaal. Ze zouden volgens mij gewoon een busje moeten laten komen. [/B]
Bezwaar aantekenen omdat hij op een voertuig rijd dat de maximum constructiesnelheid overschrijdt: JOU VOERTUIG!
Graaf je dus wel een kuil voor jezelf als je dit gebruikt :| D8 ik zo!
 
Dan zegge ze meteen jij hebt dat ding opgevoerd dan gaan hun zo beginne hun winne tog altijd of je moet het heel goed kunne bewijze
 
Originally posted by aerox terror
Bezwaar aantekenen omdat hij op een voertuig rijd dat de maximum constructiesnelheid overschrijdt: JOU VOERTUIG!
Graaf je dus wel een kuil voor jezelf als je dit gebruikt :| D8 ik zo!

Weet ik, maar als je toch al een boete krijgt moet je die agent natuurlijk nog wel ff flessen 8)
 
en krijg jij nog meer problemen omdat je scoot dus te hard loopt wat door JEZELF is aangegeven!!!
Dat is iets wat belangrijk is ..... zeg dat ook nooit bij een verklaring dat ie te hard loopt... dan heb je eig al verloren!
 
is er in nederland niet iets zoals burger arrest???? ik denk het wel en ik had em cker niet de sleutels gegeven dan maar in de boeien maar geen enkel persoon zou op mijn scooter komen tenzij ik er toestemming voor krijg ook zoiets je word aangehouden en je moet naar het bureau rijden om op de rollerbank te gaan dan heb ik zo iets van dat kost me allemaal bezine haal die rollerbank maar op je moet verplicht mee en daar zijn benzine kosten aan verbonden dat moet je betalen maar ook de bekeuring en dat vin ik duz echt nie kloppen rot scootoe!!
 
ag ja....

agenten tsja.....

ik vindt het allemaal wel best....

ik kan wel heel veel moeite gaan doen doen...
maar ik denk toch niet dat ik win

Dus ik betaal de bekeuring maar gewoon :)
 
Originally posted by slidervsstunt
ag ja....

agenten tsja.....

ik vindt het allemaal wel best....

ik kan wel heel veel moeite gaan doen doen...
maar ik denk toch niet dat ik win

Dus ik betaal de bekeuring maar gewoon :)

Had je nou echt deze thread nodig om daar achter te komen :rolleyes:
 
ik zou er altijd tegen in gaan betalen kan altijd nog tog? als iedereen nou niet betaald en bezwaar brieven stuurt dan heefd de politie veel te veel werk en dat kunnen ze duz niet allemaal behandelen en het lijkt mij dat er dan veel boete's vervallen
 
Back
Top