Ja dat kan, Als het een 2 takt is kan je gewoon een dubbele varioring plaatsen en even testen hoe hard hij gaat. Voor een 4 takt kan je een snor cdi plaatsen.
Nee, dit gaat op een TSDI niet werken!
@ de TS:
Voor zover ik weet is de 25km variant nooit uitgebracht in NL.
Wel in wat andere Europese landen, lang verhaal kort!
Men dient een compleet nieuwe ECU te plaatsen van een 25km variant.
Software aanpassen is sinds 2008 (dacht ik) niet meer mogelijk.
Veel Dealers hebben de oude cartridges in moeten leveren en kregen daar andere voor terug.
In de nieuwe software is het aanpassen van enkele componenten komen te vervallen.
Ook het opvoeren en/of afvoeren is niet meer mogelijk, tenzij je iemand vind met een ECU uit de beginjaren.
En een Dealer of particulier welke nog in het bezit is van de oude cartridge.
Dit is best een duur grapje van zo'n 500,00 + Euro, mits het uberhaupt nog mogelijk is!
Ik zou zelf dan overgaan op een motorblok van een Jetforce C-tech met carburateur.
Maar goed, dit is mijn mening uiteraard. Is in ieder geval een stuk goedkoper en ook makkelijk aan te passen naar 25km.