Ok,heb jullie instructies opgevolgd,rode drukveer gemonteerd,nu met rode Malossi drukveer en de 4.1 gram gewichtjes,geel was blijkbaar te slap omdat ie nog steeds te laag in toeren bleef om z'n powerpunt te halen.Nu trekt ie echt hard voor een 50cc gietje,alleen nog een klein dipje op het einde,hij trekt hard door naar de 70(echte welliswaar),derna zakt ie terug in toeren ff,wat ie dan doet weet ik niet juist,ie geraakt terug in toeren ff derna,dus dat is probleem 1,hoe dit weg te werken?Morgen ga ik nog wat verder goochelen met gewichten in een poging em wat harder te doen lopen,ie loopt nog steeds wat traag naar mn mening,maar kan het niet direct zeggen want 'k heb geen teller(sportstuur derop).Probleem 2 zit em in de motor,toen ik besloot de kapotte voetpakkingen te vernieuwen vergat ik de tweede voetpakking te vervangen,nu zit enkel die kartonnen "rechthoekkige" dertussen,blijkbaar zat er vroeger nog een ronde,harde,zwarte tussen,maar die was kapot dus liet ik wegvallen en plante gewoon de cilinder derop aangezien de brommerwinkel gesloten was en wat vrienden stonden voor de deur om ff wat te gaan rijden(is zo'n hobby van ons,lekker wat gaan rondtouren op het platteland,geen politie dus kan je lekker volgas vlammen en onderweg nog wat kroegen bezoeken
),mijn vraag is nu,kan het kwaad dat deze ontbreekt???Het mag misschien een stomme vraag en opmerking klinken,maar heeft die voetpakking eigenlijk wat te maken met de squish van je cilinder?En zoja,wat is de beste squish voor een 50cc gietje dan?
Grtz,Thomas