Afstelling speedfight 2

Maxell

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een speedfight 2 met sito+ uitlaat (prop eruit). Ook heb ik een powerone variateur met 8,5 gram rolletjes. Maar nu ga ik met windje mee zo'n 70 teller. Tot de 60 trekt hij goed op, maar dan kruipt ie heel langzaam naar de 70.

Is 70 niet een beetje weinig? Of zijn mijn rollen misschien te licht?

Alvast bedankt

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Nou niet dus, niemand hier die een sito+ heeft of een powerone vario @ speedfight

en in posts van jou heb ik wel gevonden "std zit er 9 gram in een speedfight, en dat is al te licht" waarom zou een fabrikant te lichte rolletjes erin zetten?

ik vraag gewoon of ik overtoeren maak omdat ik mijn telefoon voel trillen en omdat ik maar 70 ga, met moeite. ik wil best wel zwaarder proberen als 8,5 gram, maar dan wil ik wel graag weten of het nut heeft want op mijn oude speedfight blok ging ik er makkelijk 78 mee zonder moeite

mja , dan moet je dus even een paar setjes rollen kopen om te gaan proberen ,wij kunnen het gewoon niet zeggen vanaf hier.

wie weet is je hele blok gaar (bij wijze van) , dan kan ik niet zeggen waar het aan ligt , we kunnen je dus hoogstens adviseren om zwaardere of mischien wel lichtere rollen te proberen, zo werkt het nu eenmaal met een vario.

en dat is dus in genoeg topics terugf te vinden.

Back