Kijk....
Je koppeling erafhalen is geen probleem, Je pakt een blokkeer sleutel of zoals ik doe, Met een grote lijmklem Hem vastgrijpen en dan gewoon de moer losdraaien (verijst wel kracht).
Zodra je je Koppeling eraf hebt moet je die Grote moer eraf zien te krijgen..
Het fijnste (vind ik dan) is om hem tussen de bankschroef te plaatsen en dan met een Waterpomptang, Baco of dergelijke los te wrikken, (PAS OP er staat druk op je koppeling door je drukveer) en als je die grote schroef dus los hebt kun je over al bij..
Bij je drukveer en Trekveertjes.
Voor de trekveertjes te wisselen zet je Je koppeling in de bankschroef en pak je een Tang (geen kniptang) En ga je proberen de oude Veertjes eruit te halen.
Daarna ga je nieuwe veertjes erin zetten, Doe dit ook met een tang en daarna ff aantikken met een kleine hamer (zodat ze goed en zeker erin zitten).
Dan kun je de rest weer in elkaar zetten...
je plaatst de drukveer op de poelies en daarna doe je jou Koppeling er op zodat hij goed past (dit is beter met 2 mensen te doen)
De ene houdt de Koppeling ingedrukt (*drukveer indrukken zeg maar) En de ander draait de Grote moer er weer op.
Zorg ervoor dat je deze grote moer goed aandraait maar VAST IS VAST dus ga hem niet door draaien.
Dan kun je de koppeling weer op je scoot zetten en je Koppelings huis erover heen plaatsen (vergeet niet de V-snaar ook weer terug te doen
)
En zo is het mogelijk om je trekveertjes te veranderen..
heb het zelf al ... uhhh....... VAAAAAK gedaan
Suc6 ermee..
Greetz