Advertisement - register to remove this

ik heb een vraagje welke sproeier maten zal ik nodig hebben om een std cilinder af te stellen want wil niet foute maten bestellen het gaat om een 17,5 dellorto
Is het mina of Pia en weke scooter is het..
Bij mina zal je met std filter en uitlaat plus cillinder rond de 78-86 zitten denk ik. Maar bestel een setje van 70-90 t liefst 75/95 dat kost een tientje of 1/2 en dan heb je sws de goede en hoef je nie 3 keer de verzendkosten te betalen.

In 1 keer de goede sproeier zeggen gaat lastig dat verschilt per blok en merk en informatie die je geeft en die geef je slecht
 
eerst met de orginele sproeier geprobeerd 53 en daarna met sproeier 80 helemaal zwart en met de orginele bruin maar op de electro van de bougie zag je witte stipjes dus sproeier hoger dan gaan 2 tot 3 maten? het gaat over een 70cc malossi sport bij sproeier 80 wou die niet sneller als 10 peruur gaan
 

Attachments

  • IMG_2888.JPG
    IMG_2888.JPG
    185.5 KB · Views: 9
  • IMG_2889.JPG
    IMG_2889.JPG
    358.9 KB · Views: 9
eerst met de orginele sproeier geprobeerd 53 en daarna met sproeier 80 helemaal zwart en met de orginele bruin maar op de electro van de bougie zag je witte stipjes dus sproeier hoger dan gaan 2 tot 3 maten? het gaat over een 70cc malossi sport bij sproeier 80 wou die niet sneller als 10 peruur gaan
Van 80 rustig per 2 maten omlaag
 
Last edited:
Back
Top