Afstellen Ludix 70

Rtb

New Member
Hallo, ik ben bezig met het afstellen van mijn luchtgekoelde ludix.

Ik zit nu met het probleem dat hij op lage snelheid overtoeren maakt tot ongeveer 50km. Daarboven dalen de toeren en bij de 60 klimt hij heel langzaam naar de 65 toe maar hij maakt dat niet veel toeren meer. (Snelheden zijn van de teller).

Ik heb een 70cc van naraku, een leovince terugloop, een dellorto 17,5mm met sproeier 82, een powerfilter, 7 grams rollen ,gele drukveer en rode trekveertjes van malossi.

Ik heb laatst een bromvertanding erin gezet en toen werd de top iets hoger maar de optrek bleef een beetje hetzelfde. Als ik een wheelieprobeer heb ik gewoon geen power om hem omhoog tehouden, dan rijd ik ongeveer 15 of 20.

Heeft iemand een tip hoe ik hem beter kan afstellen zodat hij beter optrekt met een beter toerenaantal? Een hele hoge top maakt me niet zo uit.

Alvast bedankt
Rik
 
Advertisement - register to remove this

1. Naraku 2T cilinder zijn niet zo best. Zou op 2takt eerder voor een beter bekend A-merk gaan.
We gaan er bij deze vanuit dat die verder goed geinstalleerd is en verder prima werk.

2. Dellorto 17,5 met 82 sproeier en een powerfilter, lijkt mij de sproeier toch te arm is. Powerfilter laat nogal gigantisch veel lucht door.
82 zou wel kunnen als je nog met standaard filter rijd wellicht.

3. Rode trekveren lijken mij wat te sterk zou wat lichtere proberen.

4. Misschien zijn de rolletjes ook nog wat te licht, zou zelf wat zwaarder proberen.
Ik ga lichtere trekveertjes halen, dat werd mij ook al eerder aangeraden idd.

Als ik zwaardere rolletjes erin doe dan gaat hij op top toch juist nog lager in toeren of heb ik dat mis?
 
Back
Top