This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Afstel problemen Gianelli Shot...

Status
Not open for further replies.
Malossi blauw is 1 na sterkste, maar ik had het overigens wel over 3 veertjes ipv 2.
Opschuren heeft geen zin omdat ze toch zo weer vlak zijn, een koppeling moet wel kunnen slippen.

kan wel helpen

en als je dan gelijk 't huis ook even schoon maakt.

mja oke...
Maar het koppelingsprobleem daargelaten, net ff getest met sproeier 4 maatjes kleiner en ik heb nog steeds het probleem dat als ie IJSKOUD is dan trekt ie als de ziekte maar na 30 secondes is die kracht weer volledig weg... Heb gelijk ook ff geprobeerd of ie het met ontgrensd luchtfilter wel beter deed maar nee. Bougie kleur is wel gewoon goed.

ook na een tijdje als je heel even volgas geeft dat ie dan wel trekt???

heb je niet aan gasnaald gezeten?

Gasnaald heb ik lekker met rust gelaten... Rij nu met sproeier 76 btw, alleen leek het net alsof de sproeierkleur niet veranderde als ik mn "begrens" pijpje van luchtfilter eruit trok (maar hij kreeg wel teveel lucht, merkbaar).

En na een tijdje bedoel je stationair? Nee volgens mij maakt dat niets uit... Vind het een beetje raar, met de vorige uitlaat verloor ie ook wel IETSJES kracht als ie warm was, maja dat was de afstelling en daar merkte ik pas na 5 minuten iets van...

Nog een ideetje perhaps? Btw; bij mn vorige uitlaat had ik de luchtschroef op 3,5 slag staan, en bij deze heb ik nu de hele tijd 1,5 slag.

gewoon op 1,5 laten staan

nee ik bedoel na een stuk rijden dat die dan ze kracht verliest.

heb je ook al een sterker drukveer geprobeert? of heb je er al wat sterkers in.

je heb gewoon een afstel probleem dus dat is eigelijk proberen proberen proberen.

mja dat weet je zelf ondertussen ook al

Mja dat weet ik inderdaad Maarja ik kan hier zo slecht iets bij bedenken... Sterkere drukveer lijkt me niet te helpen gezien ie de eerste paar secondes wel als de malle trekt. Naja ik ga gewoon nog even "lekker" aan het testen

Gasnaald heb ik lekker met rust gelaten... Rij nu met sproeier 76 btw, alleen leek het net alsof de sproeierkleur niet veranderde als ik mn "begrens" pijpje van luchtfilter eruit trok (maar hij kreeg wel teveel lucht, merkbaar).
Dat is ook de reden waarom ik mijn sproeier altijd "op gevoel" af stel. Persoonlijk zie ik ook geen/amper verandering kwa kleur, en kijk ik gewoon wat het beste rijd. Lang leve de handchoke.

Dat is ook de reden waarom ik mijn sproeier altijd "op gevoel" af stel. Persoonlijk zie ik ook geen/amper verandering kwa kleur, en kijk ik gewoon wat het beste rijd. Lang leve de handchoke.

Mja had ik nou toch ook maar voor een handchoke gekozen... =P Had me nog geld bespaard ook uiteindelijk, en veel moeite omdat k met handchoke gewoon zou kunnen merken of ie het beter doet met meer benzine. Anyways, scootertje ligt nu uit elkaar, ben hem aan het overspuiten dus ik close deze maar, mocht ie het over een tijdje naar veel ge-experimenteer nog steeds bagger doen dan start ik wel weer een nieuw topic =P

Thanks anyways ^^:#

Status
Not open for further replies.