scoop643 said:toch een grotere sproeier er in doen, en originele filter er op gooien.
Helpt allebei al een boel
[edit] ori filter past niet @ 21mm[/edit]
G.O.A.T said:21 is eigenlijk te groot voor een DR. Dat levert al meer afstelmoeilijkheden.
Gooi er eens sproeier 100 in.
Later
melf #50 said:gewoon std filter erop zetten , past prima hoor , en dan zonder prop.
met dopplerfilter zul je toch rond de 100 moeten zitten hoor , gasnaald in het midden , luchtstelschroef 1,5 slag uit en proberen..
denn1s said:uhm, ori filter past wel op 21?
psycho said:Std. filter past niet,aangezien mijn spruitstuk vervangen moest worden voor de 21mm en mijn carb. dus meer naar achteren komt.
Nu zit dus mijn veer in de weg.
G.O.A.T said:21 is eigenlijk te groot voor een DR. Dat levert al meer afstelmoeilijkheden.
Gooi er eens sproeier 100 in.
Later
wedden =)scoop643 said:[edit] ori filter past niet @ 21mm[/edit]
idd mijn DR rijdt ook met 21mm rijdt perfect sproeier 68 en een std filter...dieselmaniac said::| dit is echt onzin wat jij zegt, 21 overkill
Marcel said:ik heb het vanmorgen tegen je gezegd, haal ff een 100 en een 110 sproeier, en ga ff kijken welke beter rijd.. ga daarvanuit ff perfect afstellen
Je gaat me echt niet vertellen dat een powerfilter opeens 40 maten groter nodig heeft.....Project RR2 said:idd mijn DR rijdt ook met 21mm rijdt perfect sproeier 68 en een std filter...
scoop643 said:nee 20 maten is meer gebruikelijk.
En elke afstelling is anders, echt totaal anders.
Je kan kijken naar valse lucht als je het niet vertrouwd.
Marcel said:jij draait de luchtschroef helemaal in, dat betekend dat de luchttoevoer te groot is..
dus neem je een grotere sproeier erin, de luchtschroef 1,5 open draaien en ff testen..
rijd het beter zit je goed, rijd het etzelfde zou ik nog iets groter proberen..
kaj said:Haal gelijk 5 gram rollen, want ik denk dat die 6 nog te zwaar zijn.
`t is wel een peugeot he, die werkt altijd met wat zwaardere rollen dan normaal.kaj said:Haal gelijk 5 gram rollen, want ik denk dat die 6 nog te zwaar zijn.